تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

خاطرات آیت الله منتظری

نام کتاب : خاطرات آیت الله منتظر
نام نویسنده :آیت الله منتظری

لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/62795270/khaterat.exe

33 دیدگاه»

  mohamad ali wrote @

با سلام
امیدوارم حال آیت ا.. منتظری خوب باشند. من در مورد اینکه چرا حین نماز مهر مردم قرار می دهند سوال دارم . البته خود دیگر اینکار را نمی کنم . آیا فرشتگان هم در سجده به خدا مهر می آورند.
البته من رساله حضرتعالی را هنوز نخوانده ام ولی حتما خواهم خواند.
آرزوی تعالی شما به سوی انسان کامل را از درگاه یزدان خواستارم.

  مجتبی wrote @

به نام خدا سلام در مورد اینکه چرا هنگام نماز خواندن مهر میگذاریم باید بگویم که قران کریم صراحتا از سجده بر «زمین»سخن گفته است و حال انکه عقلا هم میتوان فهمید که جاهایی که فرش است زمین محسوب نمی شود بنابراین در این موارد ما مهری از جنس»زمین»را در محل سجده قرار میدهیم.حتما میدانید که در جاهایی که فرش نباشد و «زمین بران اطلاق شود نیازی به مهر نیست.

  جديدي wrote @

لطفا برام ايميل فر مائيد

  علیرضا wrote @

با درود
من نتوانستم کتاب خاطرات آیت الله منتظری را پیدا کنم. یعنی لینک بالا کار نکرد. لطفا راهنمایی بفرمایید. یا به آدرس بنده مایمیل فرمایید بسیار سپاسگزار خواهم شد.
با سپاس
علیرضا

  پژمان wrote @

از وجود اين سايت كه فيلتر نشده لذت بردم (وجود اين نوع اطلاع رساني ايران را پويا نگه ميدارد . در صورت امكان لينك هاي جديد در صورت فيلتر شدن را براي من بفرستيد .
اگر ممكن است كتابهاي زير را براي من ارسال كنيد . اميدوارم بتوانم آنرا در اختيار چند نفر ديگر نيز بگذارم .
كوروش و محمد
آيات شيطاني

ضمنا لينك ها كار نمي كند .
با تشكر
پژمان

  barbod wrote @

با سلام

خواهشمندم در صورت امکان کتاب خاطرات آقای منتظری را به آدرسم میل کنید

با تشکر برزین

  REZA wrote @

خواهشمندم در صورت امکان کتاب خاطرات آقای منتظری را به آدرسم میل کنید

  خاطرات آقای منتظری wrote @

سلام

با تشکر از اطلاع رسانی
احمدی

  nima wrote @

با درود

خواهشمندم در صورت امکان کتاب خاطرات آقای منتظری را به آدرسم میل کنید

با سپاس فراوان

نیما

  hassan wrote @

سلام
مدتی است که دنبال این کتاب می گردم
لینک هم کار نمی کنه
خواهشمندم کتاب را برایم میل کنید
با تشکر

  reza -q wrote @

با تشکر از زحمات بی شایبه همگی دست اندرکاران سایت هر چه کردم کتاب خاطرات آیت الله منتظری دانلود نشد خواهشمندم اگر امکان دارد این کتاب را برایم ایمیل کنید با تشکر reza-q

  mehdi wrote @

gorbabayeh har chi enghlabe
in koskeshaye akhonda chi kara ke nakrdan
gorbabye har chia khondo khomeinio ………..
bayed ma bishtar tabligh oknim bayes in gofteharo pakhsh konim
bayes in mardome gosfande ma bedonan ki beheshon hokomat mikoneh

  محمد حسن wrote @

باسلام خدمت حضرت آیت الله العضمی منتظری
عنایت بفرمائید اگه مقدوره کتاب خاطرات آقا به آدرسم ایمیل فرمائید
ممنونم محمد حسین

  daniel wrote @

salam
man donbale ketabe ayatollah montazeri hastam, vali in linke kar nemikone. agar momkene baraye man ham in ketab ro e-mail konid. motshakeram

  علي wrote @

لطفا كتاب خاطرات را براي منE-MAIL نمائيد . متشكرم

  sajad wrote @

با تشکر از تلاشهای شما بزرگواران . آزاداندیشان، هر چه کردم کتاب خاطرات آیت الله منتظری دانلود نشد خواهشمندم اگر امکان دارد این کتاب را برایم ایمیل کنید با تشکر sajad

  مرتضی wrote @

خواهشمندم در صورت امکان کتاب خاطرات آقای منتظری را به آدرسم میل کنید

  قاتل ابلیس wrote @

منتظری هم یک همدست جنایتکاران امروز ایران بوده است منتظری هم در فریب دادن مردم در اوایل انقلاب دست داشته است بیخود به طرف منتظری نروید،کتاب رساله منتظری را بخوانید آنوقت میبینید جنایات ضد بشری همچون سنگسار،دست و پا قطع کردنو غیره را شدت بیشتر تائید کرده است،ما باید ریشه اسلام و عبا و عمامه مفت خوری و دروغگوئی را از مملکت کوروش بزرگمان بکنیم نه طرفدار یک آخوند کلاش دیگر شویم از کجا معلوم منتظری هم همدست این نظام دزد برای بیشتر گول زدن مردم نباشد ،هموطنان مراقب باشید فریب این حرامزاده ها را نخورید.

  baloch wrote @

با عرض سلام و خسته نباشید
من هر کاری کردم نتونستم کتاب را دانلود کنم اگه زحمتی نیست اونو به ای میلم ارسال کنید.
با تشکر از زحمات شما

  مرد ایرانی wrote @

لینک کتاب در راپیدشر سالم است ولی متاسفانه حجمش برای اینترنت دیال آپ مملکت آقا امام زمانی ما بالاست .یاران امام ملعون زمان اینترنت سرعت بالا را ممنوع کردند که مردم در نادانی کامل بمانند.

  جعفر wrote @

با سلام لطفا کتاب خاطرات آیت الله منتظری ورساله ایشان را برای من ایمیل کنید
با تشکر

  حامد wrote @

با سلام
لطفا کتاب خاطرات را برای من میل بزنید

  daneshjoo wrote @

با درود و عرض تسلیت
میشه لطفاً خاطرات ایشان را برای من ایمیل کنید هرچه تلاش کردم حتی با فیلتر شکن هم دانلود نتوانستم بکنم.
با سپاس

  سیدعبدالغفار حلیم wrote @

با درود و عرض تسلیت
میشه لطفاً خاطرات ایشان را برای من ایمیل کنید هرچه تلاش کردم حتی با فیلتر شکن هم دانلود نتوانستم بکنم.
با سپاس

  amin wrote @

لطفا برای من هم ایمیل کنید
نمیشه دانلود کرد

  ali wrote @

لطفا برای من هم ایمیل کنید

  javad wrote @

سلام:
لطفا برای من کتاب خاطرات را ایمیل کنید
نمیشه دانلود کرد،هرچه تلاش کردم حتی با فیلتر شکن هم دانلود نتوانستم بکنم.

  hey wrote @

سلام
اگه ميشه براي من هم ارسال كنيد

  م wrote @

از طریق لینک نتونستم کتاب و دنلود کنم .خواهشمندم من را از طریق ایمیلم راهنمایی کنید .با تشکر.

  ایدا wrote @

سلام خسته نباشید
منم نمی تونم دانلود کنم میشه لطفا واسه منم ایمیل کنید.
ممنون میشم چون من خیلی دنبال این کتاب بودم.

  azad wrote @

با سلام و درود فراوان
متاسفانه از طريق لينك نتونستم خاطرات اقاي منتظري رو دانلود كنم اگه محبت بكنين برام ميل كنين بسيار سپاسگزارم
ارادتمند شما ازاد

  shahram wrote @

با توجه به عدم دانلود كتاب فوق در صورت وجود يك نسخه از كتاب را به ايميل بنده به نشاني http://www.askarpour_2008@yahoo.com ارسال نماييد

  sajad wrote @

ازشما کمال خواهش رو دارم این کتاب رو به من ایمیل کنید .مچکرم


پاسخی بگذارید

