تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

فریدون سه پسر داشت

نام کتاب فریدون سه پسر داشت
نام نویسنده : عباس معروفی

توضیح : رمانی سیاسی اجتماعی است از نویسنده ی پیکر فرهاد . البته این رمان ابتدا در هلند و سپس در آلمان چاپ شد و قرار بود در تهران هم منتشر شود . اما نمیدانم چاپ شد یا دچار جرح و تعدیل شد یا هیچ . البته مسلم این است که به این شکل چاپ نخواهد شد .

لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/63461855/fereydoon.pdf

6 دیدگاه»

  mrkhalili wrote @

ممنون از روشنگریتون .کار بزرگی انجام میدین.با این که شاید خود من با بعضی از کتابها نقد داشته باشم.اما عمیقا اعتقاد دارم .که هر کس با هر عقیده ایباید بتونه حرفش رو بزنه.ممنونم

  sepanta wrote @

این کتاب رو شدیدا توصیه میکنم بخونید.عالیه

  lukadium wrote @

از دیدن وبلاگت بسیار مسرور شدم!

  lukadium wrote @

راستی کاش از جای دیگری غیر از رپید شیر واسه آپلود کردن کتابها استفاده میکردی.
Box.net جای خیلی خوبیه و میتونی فایلهای آپلودیت رو تو ساید بار وبلاگت نشون بدی.

  From Tehran, with love! wrote @

کاش زودتر از اینها این وبلاگ رو پیدا کرده بودم!
کار شما و هدف این بلاگ واقعاً قابل ستایشه. بعضی از این کتاب ها رو خیلی دنبالشون گشته ام!!!
موفق باشین!

اجازه دارم لینکتون رو تو بلاگم بگذارم؟

  شیخ الشیوخ wrote @

و مطمئن باشید در حالی که سمفونی مردگان با سانسور چاپ می شئد از همین نویسنده
فریدون سه پسر داشت هیچ گاه چاپ نخواهد شد


پاسخی بگذارید

