تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

ترانه های خیام

نام کتاب :   ترانه های خیام
نام نوسینده : صادق هدایت

توضیح : صادق هدایت به بحث در اشعار و تفکیک اشعار خیام در این کتاب می پردازد

لینک دانلود :
http://rapidshare.com/files/73350412/khayam.pdf

 آموزش دانلود 

13 دیدگاه»

  محمد wrote @

کتاب ایه های شیطانی سلمان رشدی را برای من بفرستسد اگه ممکنه ممنونم

  rooznote wrote @

http://rooznote.wordpress.com/2008/01/01
نوروز یا سال نو مسیحی یا سال نو چینی و …
این سالهای نو همه بهانه ایست برای اینکه به انسان یادآوری شود که باید همواره در جهت نو شدن و نه تکرار قدم بردارد.
سال نو میلادی بر همه ی انسانها مبارک
به روزم دوست قدیمی

  rooznote wrote @

در نخستین روز از سال نو میلادی
با آرزوی سالی خوش یمن برای جهانیان
به روزم دوست قدیمی

  elham wrote @

ayate sheytani ro mikham lotfan baram befrestid
mamnoon

  rooznote wrote @

ممنونم دوست قدیمی.به دردم خورد.اصولا انتشاراتت فوق العادست.به روزم

  ehsan wrote @

جناب ما كه امكان دانلود نداريم.راهي نيست كه اين كتاب ها را روي سي دي از شما بخريم؟

  soheil wrote @

با سلام وخسته نباشی من سهیل هستم از ایران نمیدانم بار چندم است که واستون کامنت می گذارم<اما علت مهم تر تشکر قدر دانی از شما عزیزین برای زحمات بی وقفه شما وتبریکی برای حسن انتخاب کتابهای شماست. اما در نهایت تاسف تا به حال حتی یک کتاب هم نتوانستم دانلود کنم ونه تنها من بلکه هیچ یک از دوستانم هم موفق نشدند.حال علتش پروکسی است یا ایراد از سیستم شماست نمی دانم. واین مرا ازار میدهد که کتابهایی را که سالها در پیش بودم و پیدا نکردم, جلوی چشمانم باشند و نتوانم استفاده کنم. می خواهم برای چندمین بار خواهشم را تکرار کنم که اگر براتون مقدوره ایات شیطانی را برایم ایمیل کنید. میدانم وقت عزیزتان مغتنمه وسرتان شلوغ اما این خواهش یک هموطنه که مطمئن باشید اگر از دست خودش هم کاری بر بیاید مزایقه نخاهد کرد. دوستتان دارم , موفق باشید. سهیل.

  poorya wrote @

لام من خیلی دنباله کتاب پیشگویی های نوسرسداموس گشتم ولی پیداش نکردم اگر ممکن هست برام ایمیل کنید

  poorya wrote @

منظورم کتاب نوسراداموس هست

  mohammad wrote @

age mishe baram vasam chizaye jaleb befrestid

  mohammad wrote @

ilove you ta abad

  assa wrote @

hi

  Bahram wrote @

با درود
کتاب نوروز نامه حکیم عمر خیام را اگر دارید به رایانامه ام بفرستید.
سپاس


پاسخی بگذارید

