تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

مجموعه گات های زرتشت ( سروده های زرتشت )

نام کتاب :  مجموعه گات های زرتشت ( سروده های زرتشت )
نام نوسینده : زرتشت

توضیح : مجموعه از گاتاهای زرتشت که بصورت اسکن از روی کتاب می باشد و مشخصات دقیق ندارد

لینک دانلود :

Click to access gathasvahidi.pdf

 آموزش دانلود 

11 دیدگاه»

  همايون پرتو wrote @

ايرانيان ببينند چه بوده اند و چه شده ا ند

  پدرام wrote @

لطفا براي من ايميا كنيد

  چیستا wrote @

سلام – من اگر بخواهم کتاب مجموعه گات ها زرتشت را تهیه کنم به شکل چاپ شده باید چه کار کنم لطفا» راهنماییم کنید . سپاسگزارم

  kourosh kabir wrote @

lotfan baram mile konin mr30

  ساکار wrote @

salam mamnoon misham vasam mial konin.

  رامين wrote @

به اميد روزی كه همه ايرانيان به اصل خود باز گردند و از يوغ اسارت بار اسلام عرب رهايی يابند.

  arash wrote @

kashki hameye ma kami be gozashtemon biyandishim
vase man ham befrestin please

  مهرياد پرمهر wrote @

اي كاش واقعا ايراني بوديم.

  REZA wrote @

لطفا برایمEMAILکنید

  کوروش wrote @

درود اهورامزدا بر بزرگترین آموزگار جهان

  میثم wrote @

سلام
کی گفته کتاب گات های زرتشت ممنوعه هستش.بابا شما ها هم فقط ادعای ایرانی بودن دارین.فکر کنم هیچ کدومتون نمیتونید 5 دقیقه در مورد ایران صحبت کنید.در هر حال این کتاب چاپ شده و کاملا تو دسترس.
بدرود


بیان دیدگاه