تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

اطلاعیه:دانلود کتب

 

به علت شکایت دوستان در مورد مشکل دار بودن فایل ها به چک تمامی فایل ها پرداختیم و متوجه شدیم که دوستان با دانلود کردن از سرور رپید شر آشنای لازم را ندارند به همین منظور آموزش ساده در این مورد در دسترس دوستان قرار دادیم .

 

 برای استفاده از این  آموزش اینجا را کلیک کنید

4 دیدگاه»

  مسعود wrote @

دوست گرامي
با سلام و تشكر فراوان براي تلاش ارزنده اي كه جهت تهيه اين سايت بسيار مفيد كشيده اي.
لينك دانلود كتاب «ایستاده بر آرمان»خراب است و هر بار كه براي دانلود اين كتاب رفتم با پيام خطا روبرو شدم.ممنون مشوم در صورت امكان لينك دانلود اين كتاب را اصلاح كنيد يا خود كتاب را به ايميل من ارسال نماييد.
با سپاس فراوان.

  nashenas wrote @

دوست گرامي سايت box.net توسط برنامه امنيت سيستم فايروال block ميشه لطفا روي اين سرور upload نكن مرسي

  مهدی wrote @

سلام دوست عزیز و با تشکر از زحمات جنابعالی در تهیه این کتابها
من چند وقتی است دنبال کتاب» و انسان خدا را آفرید» می گردم ولی پیدا نمی کنم در صورت امکان این کتاب را بررسی فرمایید و لینک دانلود دهید.


پاسخی بگذارید

