تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

اختصاصی – فقط سه بار می توانی بشینی

این کتاب اختصاصی و برای اولین بار در دسترس عموم قرار می گیرد سایت تابوک اولین سایتی است که این کتاب کوتاه را در اینترنت در اختیار دوستداران دانستن قرار می دهد

نام کتاب : فقط سه بار می توانی بشینی

نام نویسنده : سید محمد حسینی

لینک دانلود :

http://rapidshare.com/files/122695681/faghat_3bar.pdf

توضیح :

برای توضیح کتاب بهتر دیدم قسمتی از شروع داستان را بصورت نمونه اینجا قرار دهم که خوانندگان عزیز با قسمتی از متن به صورت مستقیم در ارتباط باشند و از نظر در مورد این کتاب خودداری کنم.
زنان اجازه ورود به معبد بزرگ را ندراند زیرا در وسط معبد بزرگ ، خدای خدایان به بزرگی… در مرکز معبد قرار دارد. علت اینکه زنان اجازه ورود به معبد بزرگ را ندارند این است که زن موجودی است ناقص الخلقه ، از نشانه های ناقص الخلقه بودن زنان این است که….

27 دیدگاه»

  25mordad wrote @

جالب بود …

  shoole wrote @

متن كتاب فقط سه بار مي توني بشيني را برام ميل كنيد. مرسي

  mahshid wrote @

nazari nadaram

  mahshid wrote @

matne kamele ketab ro mikham bekhoonam, amma behem begid chetori,yaani mishe vasam mailesh konid?

  ابراهيم wrote @

با سلام
متاسفانه توانايي دانلود از raPIDSHARE را ندارم. اگه ممكنه متن كاملش رو برايم ايميل كنيد.
پيشاپيش متشكرم

  arash wrote @

فکر می کنم نویسنده بیمار روانی است

  منصور (ستاره جنوب) wrote @

هلو ایف می فور یو سند دیس بووک فور می .تانکس
زیاد فکر نکنید به فارسی میشه «سلام اگر برای شما ممکن است این کتاب را برای من بفرستید. با تشکر »
واقعا از انتخاب شمامتشکرم امیدوارم درخواست من رو اجات کنید.باز هم ممنونو ایول

  صد لينك برتر روز « لينكدوني wrote @

[…] اختصاصی – فقط سه بار می توانی بشینی این کتاب اختصاصی و برای اولین بار در دسترس عموم قرار می گیرد سایت […] […]

  نازنازی wrote @

سلام ، جالب بود ، خیلی راحت هم دانلود شد و سیوش کردم و ممنون

  آزاده wrote @

شی جاندارند شدن زنها….
جالبه انوقت اگه با مرد که اسطوره آفریدگان هستند لقاح داشته باشند بچه شان هم پسر باشند انوقت چطور میشه این شی جاندار یه اسطوره می تونه تولید کنه ….!

  رسول wrote @

سلام
لطفا متن كتاب فقط سه بار مي تواني بشيني را برايم ايميل كنيد.
با سپاس

  javad wrote @

salam dooste aziz
mamnoon az linke ketab
vali inja emkane donload az rapid shar ro nadaram
momkene baram email koni ?
mamnoon

  مردونیوس wrote @

سلام . این همه دوستان گفتن اگه میشه کتاب رو برای من ایمیل کنین پس حتما این کار رو می کنین!
اگه میشه این کتاب و کتاب آیات شیطانب رو برای من ایمیل کنین . هر چقدر خواستم دانلود کنم نشد. یعنی دانلود می شد ولی باز می کنم یه سری اشکال بی معنی میاد . اشکال از کجاست؟

  یخمک wrote @

سلام خسته نباشید . منم مثل دوست بالا کتاب آیات شیطانی رو نتونستتم دانلود کنم . اگه ممکنه برای من هم هر دو کتاب رو ایمیل کنید هم آیات شیطانی هم فقط سه بار می توانی بنشینی

  سعید wrote @

لطفا متن کتاب فقط سه با ر میتونی بشینی رو برام بفرستین؟یه خوهش دیگه دارم من چطوری میتوانم با اقا ی دکتر نوری زاده ارتباط برقرار کنم

  سعید wrote @

اگه ممکنه کتاب ایات شیطانی رو برام میل کنید ممنونم

  ? wrote @

salam agar emkan dare matne ketab ro baram email konid

  باران wrote @

لطفاکتاب ایات شیطانی را برام ایمیل کنید

  رضا wrote @

خواهش ميكنم متن كتاب تولدي ديگر رو برام ايميل كنيد

  nima wrote @

سلام
ممنون میشم متن کتاب رو برام ایمیل کنید.

  yass wrote @

سلام
ميدانم سخت است و باعث زحمت اما اگر امكان دارد،لطفا متن كتاب را برايم ايميل كنيد

  سعید سلیمانخانی wrote @

سلام .
اگر امکانش هست متن کتاب را به ایمیلم بفرستید .
ممنون .

  ali wrote @

man in ketabo mikham
age mishe mailesh konid
man mitoonam chandta ketab behetoon bedam
mamnoon

  sepehr wrote @

سلام اگه ميشه بجاي من چاي ميل كنين……چيزي رو نميخواد برا كسي ميل كنين

  sali wrote @

لطفا متن سه بار… برام ایمیل کنید چاکرخاتیم

  sali wrote @

لطف کنید کتاب فقط 3 بار.. برام بفرستید چون برداشته شده مرسی

  reza wrote @

سلام نمیشه دانلود کرد اگه ممکنه به جیمیلم بفرستید


پاسخی بگذارید

