تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

پشت صحنه «يكى» از مصاحبه های ساختگی تلوزيون جمهورى اسلامى ايران

فيلم بالا يكى از مصاحبه هاى ساختگى تلوزيون جمهورى اسلامى !!! ايران را نشان ميدهد.
شايد اين فيلم نمونه اى از هزاران مصاحبه ، گزارش و … باشد كه توسط تلوزيون جمهورى اسلامى ايران تهيه و به خورد ملت ايران داده ميشود !

قضاوت با شماست…

69 دیدگاه»

  POYA wrote @

لطف كرده فيلم را برايم ايميل كنيد

  seyasy wrote @

لطف كرده فيلم را برايم ايميل كنيد

  mehrnoosh wrote @

salam age mishe filmo vasam mail konid

  امید (OMP) wrote @

salam. mishe lotfi dar haghe ma konid va va bram email konid khahesh mikonam

  tarokh wrote @

سلام دستتون درد نکنه سایت خیلی جالبیه از این به بعد زیاد بتون سر میزنم منتظر میلهای بعدیم باش

  Ben wrote @

mishe lotfe mazkoor ro be man ham konid va film ra baram mail konid ?

  میلاد wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  مهدی wrote @

مرسی از اطلاع رسانی خوبت عزیزم موفق باشی

  hami wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  m… wrote @

…من اصلا با شما موافق نیستم و پایبند نظام جمهوری اسلامی خواهم بود…
زحمت بکش فیلمو برام میل کن:ولی نظر با خودمه

  boogh wrote @

اگه ميشه فيلم رو برام mail كنيد

  rm wrote @

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكم
من نميدونم شما چي روميخواهيد ثابت كنيد،هيچ كس نميتونه بگه اين نظام ،نظام خوبي نيست.چون اگر ميگه خوب نيست پس بايد يدونه نظام
تو جهان نام ببره كه از نظام ما بهتر باشه.
تواين دنيا هيچ نظامي وجود نداره كه توش فساد نباشه،مخالف خفه نكرده باشه،استاد دانشگاه ودانشجو اخراج نكرده باشه، روشنفكريابه اصطلاح روشنفكر تبعيد نكرده باشه،پنهاني افراد خطرناك رو اعدام نكرده باشه.
ولي ميدونيد فرق مردمشون با ما چيه؟بيشتراشون نظامشون درك ميكنند
كه جلوي كساني را گرفتند كه شايد در سرشون ازادي ارماني بشر رافرياد ميزنند اما پشت سرشون هستند كساني كه ذلت اين مردم ونام مقدسش راميخواهند ولي ماانهارو نمي بينيم .
درسته امريكا تمام مخالفانش دركشورش هستند اما اگر تمام مخالفانمون توكشور باشند ميتونند مثل اوناحتي بااراي غير واقعي مردم كشور رادردست بگيرند ياكشورو ميكنند جنگ واشوب…!!!!
به هر حال طي اين 200سال واندي اين نظام مقتدرترين نظامي هست
كه داريم و نبايد مثل مشروطه مفت ازدستش بديم بايد عقلمون كاركنه
و از اون حمايت كنيم و بعد نتيجشو ببينيم.
مطمئن باشيد بغير از اين نظام چيزه ديگري بياد ميريم زيره سلطه چون فهميدن ما چه مردمي هستيم وانقدرفقر و جهالت به خوردمون ميدن
تا ايندگان با نگاه خيس صفحات تاريخ ورق بزنند.

«مادرهاي فتنه را بسته ايم هزاران شمع روشن كرده ايم»

والسلام..

  ali wrote @

سلام با تشکر از اینکه مردم ما رو آگاه می کنید لطفا اگر زحمتی نیست فیلم رو برام ایمیل کنید . با تشکر زیاد

  sina wrote @

من سعی کردم ولی نتونستم از سایت شما فیلم رو دانلود کنم.اگه امکانش هست واسه من هم بفرستید.

  haizem wrote @

مرسی . دوست گرامی
خواهش می کنم فیلم رو برام ایمیل کن
قربانت . هایزم

  زرتشت wrote @

بدون ديدن فيلم هم ميشه قضاوت كرد

  ندا wrote @

سلام ميشه لطف كنيد فيلم رو به ادرس من ايميل كنيد

  rohola wrote @

لطفا اگه ميشه اين فيلم رو به ايميلم ارسال كنيد متشكرم

  hamed wrote @

salam age mishe filmo baram mail konid
ba tashakor az shoma

  عباس wrote @

با درود با عنایت برایم فیلم را ایمیل کنید

  yosef wrote @

من سعی کردم ولی نتونستم از سایت شما فیلم رو دانلود کنم.اگه امکانش هست واسه من هم بفرستید

  ehsan wrote @

با سلام
دیدم خیلیها تقاضا کردن که فیلمو براشون میل کنید.
پس اگه ممکنه لطف کنید برای منم میل کنید

  naghi wrote @

بادرودهاي فراوان
دانلودفيلم به هيچ طريق برايم ميسرنشد
اگرمقدوره برايم ميل كنيد بدرود

  آرش wrote @

با سلام و تشکر از سایت خوبتون.اگر براتون ممکن بود این فیلم رو برام ارسال کنید.من که هر چی تلاش کردم نتونستم ببینم.چون بلاک شده بود.با سپاس

  arash wrote @

من سعی کردم ولی نتونستم از سایت شما فیلم رو دانلود کنم.اگه امکانش هست واسه من هم بفرستید

  reesh_ghermez wrote @

چرا فیلم رو برای من ایمیل نمی کنید؟

  gandom wrote @

wow !!!!!!!!!!!!!!!!!! :-O

  farshad wrote @

با تشكرو سپاس از شما
چنانچه ممكن است ترجمه فارسي كتاب انجيل شيطان را درون وب سايتتان قرار دهيد.

  هوشنگ بیرگانی wrote @

با درود به شما
امیدورام همیشه پیروز و سربلند باشید-من نیز چون هزاران جوان ایرانی ارزوی سرنگونی این رژیم را دارم- باشد که با تلاش خود ما این شرایط عوض شود-موجیم که آسودگی ما عدم ماست–از سایتتون سپاس گذارم

  korosh wrote @

با درود

rm گفته:

ســـــــــــــــــــــــــــــــــلام عليـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــكم
من نميدونم شما چي روميخواهيد ثابت كنيد،هيچ كس نميتونه بگه اين نظام ،نظام خوبي نيست.چون اگر ميگه خوب نيست پس بايد يدونه نظام
تو جهان نام ببره كه از نظام ما بهتر باشه.
تواين دنيا هيچ نظامي وجود نداره كه توش فساد نباشه،مخالف خفه نكرده باشه،استاد دانشگاه ودانشجو اخراج نكرده باشه، روشنفكريابه اصطلاح روشنفكر تبعيد نكرده باشه،پنهاني افراد خطرناك رو اعدام نكرده باشه.
ولي ميدونيد فرق مردمشون با ما چيه؟بيشتراشون نظامشون درك ميكنند
كه جلوي كساني را گرفتند كه شايد در سرشون ازادي ارماني بشر رافرياد ميزنند اما پشت سرشون هستند كساني كه ذلت اين مردم ونام مقدسش راميخواهند ولي ماانهارو نمي بينيم .
درسته امريكا تمام مخالفانش دركشورش هستند اما اگر تمام مخالفانمون توكشور باشند ميتونند مثل اوناحتي بااراي غير واقعي مردم كشور رادردست بگيرند ياكشورو ميكنند جنگ واشوب…!!!!
به هر حال طي اين 200سال واندي اين نظام مقتدرترين نظامي هست
كه داريم و نبايد مثل مشروطه مفت ازدستش بديم بايد عقلمون كاركنه
و از اون حمايت كنيم و بعد نتيجشو ببينيم.
مطمئن باشيد بغير از اين نظام چيزه ديگري بياد ميريم زيره سلطه چون فهميدن ما چه مردمي هستيم وانقدرفقر و جهالت به خوردمون ميدن
تا ايندگان با نگاه خيس صفحات تاريخ ورق بزنند.

«مادرهاي فتنه را بسته ايم هزاران شمع روشن كرده ايم»

والسلام..

در پاسخ به شما همین بس که مردم به اعتماد به این افراد انقلاب کردند،با اعتماد به جنگ و خونریزی ادامه دادند،با اعتماد در دوران به اصطلاح سازندگی صبوری پیشه کردند،نتیجه شده است : بیکاری و بی پولی روز افزون،فحشا،اعتیاد،دروغگویی و دغل بازی،حراج اثار باستانی در دنیا،حراج زنان و دخترانمان و…. تا کی؟تا کی باید اعتماد کرد؟تا حالا خود را نشان نداده اند؟
باسپاس از زحمات شما
پاینده ایران

  محسن wrote @

توجیره خوار این حکومتی پول خون مردم و جوانان سربلند این مرز وبوم را به تو میدهند و میخوری تو خودت با آن عقل فریب خورده ات بشین و این نظام متحجر و عقب افتاده را در قرن اینترنت و تکنولوژی و ماهواره مثل وحشی ها تو خانه های مردم میریزند و ماهواره جمع می کنند با نظامهای پیشرفته دنیا که اینترنت ماهواره ای به مردمشان میدهند مقایسه کن این تازه یک چشمه عقب ماندگی این نظام خونخوار و وحشی است،البته بعید میدانم تو واقعیتها را بفهمی چون تو جیره خوار این وحشیها هستی.

  reza wrote @

خاک تو سرت با این طرز فکرت …

  saman wrote @

agha merrrrrrrrr30
age lotf koni baram email koni mamnoon misham

  مریم wrote @

یه جوری میگین انگار آمریکا تو صدا و سیماش سانسورهای سیاسی نداره تو که اینقدر آتیشت تنده برو واسه نیم ساعت هم که شده بی بی سی رو نگاه کن ببین چقدر خبر و اینور اون ور میکنن و چند تا چیز از خودشون در میارن که آخر اون جوری تحویل مردم بدن که میخوان. آقا جان این کار نه تنها تو ایران بلکه تو کل کشورهای دنیا انجام میشه حالا چه خوب چه بد.مهم اینه که ببینی تو همون روز قدس چند نفر میرن راهپیمایی نکنه اونا هم اسباب بازین؟

  محسن wrote @

مثلا در رسانه های غربی چه چیزی را از مردمشان پنهان میکنند و خبر را این ور آنور میکنند تو که بهتر میدانی بگو ،جمهوری اسلامی خفقان ترین نظام فاسد دنیاست با همه چیز مخالف است با پیشرفت و تکنولوژی مخاف است،از تکنولوژی برای خفقان بیشتر استفاده می کند،در راهپیمائی روز قدس هم آدمهای عقب افتاده و جیره خواری مثل تو شرکت می کنند که با کوچکترین اشاره ای ادم می کشند و بعد هم در نماز سرشان تا زیر نافشان پائین آورده و خیال میکنند خدا را سجده کرده اند ،واقعا خاک بر سر تک تک ما ایرانیها که مملکت پیشرفته مان که میرفت به اروپا نزدیک شود از نظر تکنولوژی و پیشرفت به جه روزی افتاده است.واقعا از تعدادی از مردم متعجبم که چه طور با اینهمه عقب ماندگی مملکت در چنگ جمهوری اسلامی چشمشان از دیدن حقایق نابیناست و وجدانشان نابود شده است.

  ANTI LIER wrote @

واسه شما هم نوشتم
قضیه هولوکاست یکیشه
این تجاوز و قتلی که تو عراق و افغانستان سربازای انگلیسی و امریکایی انجام میدن تو کشور خودشون هم نشون میدن؟
امار دقیق سربازای فنا رفته تو عراق و امریکا رو نشون میدن؟
سربازای خودکشی کرده چی؟
امار بیکاری رو چی؟
امار وضعیت بهداشت و درمان امریکا چی؟
وضعیت اعتیاد جوونا چی؟
اونجا هست اینجا هم هست

هر کشوری بخاطر اروم نگه داشتن جو روانی جامعه این کارو میکنه
یکی کمتر میکنه میشه سوییس
یکی بیشتر میکنه میشه …………………….(انتخاب با شما)

راهپیمایی روز قدس هم که گفتی ادمای عقب افتاده و قاتل میرن
جمعیتی که دیدی چقدر بوده؟
یا سانسور شده و دلبخواه همون شبکه خارجی رو دیدی یا اصلا ندیدی
ما که دیدم خیلی بودیم کسی هم نکشتیم پول هم ندیدیم بگیریم
نماز هم نمیخونیم

گفتی(واقعا خاک بر سر تک تک ما ایرانیها که مملکت پیشرفته مان که میرفت به اروپا نزدیک شود از نظر تکنولوژی و پیشرفت به جه روزی افتاده است)

کی میرفت نزدیک شود ؟
زمان قاجار یا پهلوی
میدونی موقع جنگ 8 ساله سیم خاردار که پست ترین نیاز دفاعیه از خارج وارد میشده؟
حتما اینا دروغه؟ و فقط شما که موقع موشک بارون و جنگ دنیایی مقابلمون اینجاها نبودید راست میگی نه؟

  نام من من است wrote @

شما مردم فقط باید مستقیما باهاتون از طرف این نظام برخورد عادلانه!!!!! بشه تا ژرفای حقیقت این که ما از کجا به این جا آمده ایم بشید. همه نظام ها سانسور دارند فساد دارند و ….
ولی متاسفانه از شانس بدشان حامیان متفکر منطقی و واقع بینی مثل شما ندارند که اینگونه تشت رسواییشونو توی ذهن چند انسان کودک منش روی هوا نگاه دارند ////

تلاشت رو ادامه بده هرکسی به اندازه دریچه نگاهش از این دنیا میبینه پس به کار زیبات ادامه بده و ما رو هم خوشحال کن با گسترش متن ها و موضوعاتت…

ممنونم از وب خوبت

  محسن wrote @

حالا تو مثلا نگاهت خیلی ژرف اندیشه که اینهمه عقب ماندگی و بدبختی مملکت را نمیبینند در جهانی که ارتباط مردم با اینترنته انوقت این نظامی که تو و امثال جیره خوارانی مثل تو سنگش را توی سینه میزنید اینترنت سرعت بالا را برای کاربران خانگی ممنوع کرده است سایتهای مخالف نظام را فیلتر میکند واقعا برای طرز فکرت متاسفم که چشمانت به روی حقایق کور است.

  هان ؟ wrote @

دوست عزیز حکومت دوست
کسی نگفته امریکا یا اسرائیل خوب، اما بد بودن اونها دلیل بر خوب بودن جمهوری اسلامی نیست.
امریکا و اسرائیل اگه هزار بدی دارند، همه برای سایر کشور هاست، اما نظامی که با مردم خودش به این وحشی گری برخورد میکنه اگه قدرت دستش باشه با سایر دنیا چه خواهد کرد ؟
وقتی میگن یه نظام بده، به عراق و بمب اتم و این حرفا گیر ندین، به برخورد اون کشور با مخالفان داخلی حکومتش نگاه کنین.
در این زمینه مقالات جدید اکبر گنجی رو بخونین تا با دیدگاه های برخی از مخالفین جمهوری اسلامی آگاه بشین.

  محمد wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  shafagh wrote @

باسلام وخسته نباشید . من سعی کردم ولی نتونستم از سایت شما فیلم رو دانلود کنم.اگه امکانش هست واسه من هم بفرستید

  سلام wrote @

سلام
این فیلم رو واسم میل کنید

  ّFreedom` wrote @

سایت فوق العاده ایست
به اطلاع رسانی ادامه دهید.
زنده باد آزادی

  abtin wrote @

اگر میشود فیلم پشت صحنه مصاحبه ساختگی در تلویزیون جمهوری اسلامی را به ایمیل من ارسال کنید ممنون

  mehdi wrote @

لطف كنيد فيلم را برايم ايميل كنيد

  یوزارسیف wrote @

منم هر کاری کردم نتونستم دانلودش کنم اگه میشه لطف کنید و واسه منم ایمیل کنید

  پیمان wrote @

age mishe lotfan emailesh kon mer30

  مرد ایرانی wrote @

من از مومنین با خدا سئوالی دارم در قران بسیار از نعمتهای بهشتی نام برده است از شرابهای شیرین از حوری های زیبا و باکره و غلمان ها(غلامکان مذکر)
که آماده کامجوئی مومنین پرهیزگار هستند یعنی در آن دنیا زنا و لواط آزاد است و هر مومنی تا هر قدر که می خواهد میتواند با زنان و مردان بهشتی
سکس داشته باشد پس چگونه است در این دنیا زنا و لواط و نوشیدن شراب حرام است و مرتکب بدست مومنین پرهیزگار!!! دچار سنگسار و شلاق و اعدام میشود ؟ اگر میگوئید این دنیا فانی است و آن دنیا ابدی است پس چرا باید از نعمتهای این دنیای فانی استفاده نکنیم و هزار جور باید و نباید از علمای دینی بپذیریم؟ما همه نوشته های قران درباره بهشت را قبول داریم پس چرا این حکومت اسلامی ایران که شامل آخوندهای اسلامی هستند به امید رسیدن به آن بهشت موعود دست از جنایت و بی عدالتی برنمیدارند و از سیاستی که سراپا دروغ است کناره گیری نمیکنند
ویا مگر نه اینکه در اسلام گفته شده هرجا بیعدالتی دیدید سکوت نکنید و مراجع تقلید حوزه علمیه این چنین در مقابل این همه بی عدالتی و ظلم دستگاه حکومت اسلامی سکوت کرده اند و نان این نظام را می خورند.
نگوئید اینها اسلام نیستند اینها از اسلام سو استفاده کرده اند ،اگر اینها اسلام نیستند پس اسلام واقعی کجاست مگر نه اینکه احکام و وظایف دینی مان را از اینها میگیریم لطفا به من بگوئید چرا خمینی به حرف خود که گفته بود من بعد از پیروزی انقلاب به حوزه میروم و با سیاست کاری ندارم بعد از پیروزی انقلاب نه تنها از سیاست کناره نگرفت بلکه با چنگ و دندان به قدرت چسبید و فرمان قتل صادر کرد ؟چرا به آن دنیا و بهشت برینش نچسبید.و مال و قدرت دنیا را ترجیح داد.ویا خامنه ای که خود را رهبر مسلمین میدانداین چنین به قدرت چسبیده و دستور قتل مخالفینش را می دهدو دیگرانی که در این نظام پر از ظلم و بی عدالتی صاحب قدرت هستند،پس احکام دین فقط برای مردم است و حاکمان دینی از آن مبرا هستند بله؟

  میلاد wrote @

سلام با تشکر از اینکه مردم ما رو آگاه می کنید لطفا اگر زحمتی نیست فیلم رو برام ایمیل کنید . با تشکر زیاد

  ANTI LIER wrote @

ما که فیلمو ندیدیم
مطمئنا این چیزا هست ولی شما بگو کجای دنیا نیست
کجای دنیا سانسور خبری نیست
توی اروپا کیه بتونه ازاد راجع به هولوکاست صحبت کنه
شما میگید خبرسازی میکنن و جعل خبر باشه شما درست میگی
اما ایا کسی جمعیت واقعی مردم رو توی تظاهرات بعد از عاشورا توی ماهواره امریکا و اروپا دید
هرگز
مردم ایران که اومدن دیدن
این اقای مرد ایرانی هم که انگار سوزنش گیر کرده یا کشف مهمی کرده همه جا همینو نوشته
کجای قران نوشته مرد مسلمون اون دنیا پسرای خوشگل میدن بزنه
کنیزان ماه رو رو شما اگه رفتی میزنی نه اینکه همه اونا رو بزنن
( اختصاصیه)
غلامان رشید و زیبا میرن قسمت خواهران انجام وظیفه

شراب هم که نوشته من کافر تو ترجمه ش خوندم نوشته مستی ندارد و سر درد نمیاورد یه چیزی تو مایه های شربت ابلیمو خودمون بلکم پپسی کولا

در مورد بی عدالتی و ظلم اخوندا
اونی که ظلمی دیده باید اعتراض کنه اگه دید و نکرد شریکه تو گناهش
شما هم اگه جیزی دیدی برو به خودشون بگو ببین شاید اصلاح شدن
اگه نشدن شما وظیفه اتو انجام دادی بیخیال
اونارو تو قبر تو نمیخوابونن خودشون میرن با خدا صحبت میکنن حلش میکنن

خمینی هم که دخالتی تو نظام نمیکرد مثل یه استاد راه و چاه رو نشون میداد
و جایی که قضیه پیچ میخورد میومد کمک
حکم اعدامی که میگی اون وقت چون کسی جرات نداشت حکم محارب به منافقین بده و میترسیدن و بخاطر حرف شنوی ملت از حکم امام ایشون فتواشو صادر کرد
بنی صدر که انتخاب اشتباه مردم بود و داشت نقش فتحعلی شاه قاجارو بازی میکرد کسی جرات خلعشو نداشت امام این کارو کرد
تازه امام میرفت دنبال بحث و درس که رجوی و بازرگان و بنی صدر موسی خیابانی و .. مملکت داری کنن(نصف شخصیتای انقلاب رو که منافقین ترور کردن)
خامنه ای هم که اون موقع به رای خبرگان انتخاب شد
راستی خامنه ای کدام فرمان اعدام گروهی رو امضا کرده بدید ما هم ببینیم

  sorayya wrote @

اگه ممکنه برام ایمیل کنید لطفا

  ALI BADY wrote @

لطف کنید فیلم را برای من ارسال کنید تا فیض بببببببببببریم.

  masoomeh wrote @

سلام
چقدر از کسانیکه فیلم یا فایلی را میخواهند براشون ایمیل کنند دلخورم.
اگر تشخیص میدین چیز خوبیه بخواهید دوباره در سایت بگذارند تا همه استفاده کنند .انقدر تکروی نکنید عزیزان.

  Pejman wrote @

sepasgozaram age be email man befrestif

  armin wrote @

mishe in filmo baraye manm email konid?natonestam begiramesh az siteton.

  saremi wrote @

سلام . خسته نباشید
نتونستم فیلمو ببینم . اگه ممکنه برام میل کن
مرسی

  javad wrote @

با سلام اگه میشه فیلمو واسه منم میل کنید
با تشکر

  سعید wrote @

سلام اگه میشه فیلم و واسم میل کنید.دانلود نمیشه.بازم نمیشه
مرسی

  siavsh alborz wrote @

dorud va sepas fv sepas bar shoma dustan.
khaesh mikonam ketabat va maghalat siasi va clip ha ra barm mail konid. bsepas

  babak wrote @

mamnoon age mishe vasam mail kon

  سپهر wrote @

سلام اگه ممکنه این فیلم را برای من هم بفرستید ممنون میشم

  محسن wrote @

شما مثل مورجه ای می مونید که می خوایید نظام عظیم و بزرگ جمهوری اسلامی را در هم بکوبید!!!!!!!!!!!!!
عجب کار بیهوده ای!!!!!!!!!!
خودتونو بیخود پاره نکنید
ملت و نظام شما را به چیزشون هم حساب نمی کنند

  sabz wrote @

سلام لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  حمید حمیدی wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  hashem wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید
باتشکر

  abo wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  v wrote @

لطفا فیلمو برام ایمیل کنید.ممنون

  سعید wrote @

من بعنوان یک ایرانی 42 ساله که هم دوران انقلاب و از اول تا امروز شاهده و هم اینکه بدون تعصب و حساسیت دارم به تمام تحولات کشورم و منتطقه خاورمیانه نگاه میکنم و متوجه میشوم که چه مسایلی در حال شکل گیری هست .اولا از روزهایی که توی بسیج و غیره فعالیت کردم و توی سپاه وارد شدم و سپس خارج شدم بماند و حرفی نمیزنم فقط میخوام بگم در این سن و سال تازه دارم بزور زن میگیرم چون هیچ ندارم , درسته هیچ ندارم و رفتم منزلی که تمام خانه از درب ورودی که از کوچه وارد میشوی تا داخل و حمام و غیره کلا 40 متر است و همراه همسرم که 26 ساله است و دکتری کشاورزی گرفته یخواهیم زندگی کنیک و هزار جور مشکل داریم و هیچ کسی کمکی بمن نکرده و دارم له میشوم به معنی واقعی و اگر این زندگی خراب بشه و نتونم ادامه بدهم دیگر موقعیت ازدواج نخواهم داشت اما خدایی درسته که دو طرقف دری وری میگویند برای حکومت کردن به امثال من و من همین یکبار زندگی را نمیتونم داشته باشم ایا من حق ندارم مثل شما ها زندگی کنم یکبار انقلاب کردین عدعه ای به همه چیز رسیدن برخی هم با ثروت هاشون رفتند بهترین کشورها زندگی کنند حالا همین زندگی را هم شما کاری کنید تا خراب بشه . یک فیلم دروغی میای میگی ببینید پس کو کجاست چرا نمیشه دیدش و چرا دروغ میگویید دلتون بحال ملت سوخته میخواهید کمک کنید بخدا داری دروغ میگی و همه این داستانها سر حکومت کردن هست که دست شما بیافته چیزی که احمدی نژاد هم بخاطرش دروغ گفته و شما هم میخواهید یا به اهداف خودتون برسید یا برای پولی که از امریکا و اسراییل میگیرید اگر بمن هم میدادند مثل شما میشدم بخدا راست میگم مثل خودتون میشدم و طرفداری میکردم و ضد رژیم ایران حرف میزدم حتی حاظر بودم بیام گریه کنم بگم دلم برای ایران میسوزه و واویلا وا اسفا که کشور نابود شد و چه و چه و چه . کم خالی ببندید که بخدا حالمون دیگه بهم خورد

  سعید wrote @

من همون ایرانی 42 ساله هستم بحث چند نفر و خوندم کمی خنیدم و غم هام فراموش شد . مثال خواندم کسی از مومنین سئوالی کرد درمورد روز قیامت و حوری و زنا و لواط , در جواب میخواهم بعنوان یک نفر که دلش میخواهد مومن باشد ایکاش باشد ! بهر حال دوست عزیز چرا به زنا و لواط چسبیدی و چیز دیگه رو نمیبینی > شما که ادعای فرهنگ و شعور و آگاهی داری و نگاه شما وسیع هست . من بیسواد اینو میدونم که اگر اسلام بد هست و دین ما مشکل داره بزور که نگفتن تو بیا مسلمون باش . برو هر دینی که میخوای و نمیخوای رو قبول کن و یا نکن ولی اگر بد هست مال ماست بشما چه مربوطه و اگر چیزی دیگر درمیان است و ناراحتی از موضوعاتی که مانند جهاد و فلسفه شهادت که البته توی سایت شهوانی هستم و میبینم اینطوره و از همین چیزها ناراحت هستند دارند سعی و تلاش زیادی میکنند جوانان رو بوسیله سکس و شهوت بکشانند سمت سایت و با تزریق افکاری کثیف مانند سکس با محارم و غیره تمام عقل و شعور جوان رو نابود میکنند چون میبینند تنها راه نابودی جهاد و شهادت از میان این مردم همین است که بوسیله چیزهایی که زد دین است حرف بزنند کمی برو خجالت بکش اگر جزاین بود به اسم ازادی و ازادی خواهی نمیامدی بگی ایات شیطانی و غیره را بخوانید و تبلیغاتی برای اسراییل و امریکا کنی . خاک بر سر کسی که کشورش را میفروشد و خائن به ملت و میهن خودش است . بگو من هم جیره خوارم و دروغگو هستم یا احمق و غیره هستم ولی خودت را به راهی نسپر که به تباهی و جایی ختم میشه که اخرش اگر هیچ قیامتی هم نباشه از خودت و کاری که کردی شرمنده بشی و ببینی برای یک زندگی کوتاه دست بکاری زدی که از نظر انسانیت و قلب خودت کثیف هست و نامردی به ملت خودت هست من کاری ندارم اخرش هم پشت شمارو همین هایی که با دو ریال گولت میزنند خالی میکنند انوقت حتی خودت را هم پشت خود نداری چه رسد به هم زبان و هم وطن . مخالف هم میشوی مخالفی باش که سرت و بالا بگیری و شرمنده همه زندگی و زن و بچه و خوانواده خودت نباشی شب بخیر


پاسخی بگذارید

