تابو | كتاب هاي ممنوعه :: Taboo Book

آرشيو از كتاب‌هاي ممنوعه ، ناياب و … : Tabook.wordpress.com

متن نامه خمینی / نامه بدون تاریخ که دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ می باشد

متن نامه خمینی / نامه بدون تاریخ که دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷

متن نامه خمینی / نامه بدون تاریخ که دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷

» بسم ‏الله ‏الرحمن ‏الرحيم‏

از آنجا كه منافقين خائن به هيچ وجه به اسلام معتقد نبوده و هر چه مى‏گويند از روى حيله و نفاق آنهاست و به اقرار سران آنها از اسلام ارتداد پيدا كرده‏اند، و با توجه به محارب‏بودن آنها و جنگهاى كلاسيك آنها در شمال و غرب و جنوب كشور با همكاريهاى حزب بعث عراق و نيز جاسوسى آنان براى صدام عليه ملت مسلمان ما، و با توجه به ارتباط آنان با استكبار جهانى و ضربات ناجوانمردانه آنان از ابتداى تشكيل نظام جمهورى اسلامى تاكنون، كسانى كه در زندانهاى سراسر كشور بر سرموضع نفاق خود پافشارى كرده و مى‏كنند محارب و محكوم به اعدام مى‏باشند و تشخيص موضوع نيز در تهران با راى اكثريت آقايان حجه‏الاسلام نيرى دامت ‏افاضاته (قاضى شرع) و جناب آقاى اشراقى ) دادستان تهران) و نماينده‏اى از وزارت اطلاعات مى‏باشد، اگر چه احتياط در اجماع است، و همين طور در زندانهاى مراكز استان كشور راى اكثريت آقايان قاضى شرع، دادستان انقلاب و يا داديار و نماينده وزارت اطلاعات لازم‏الاتباع مى‏باشد، رحم بر محاربين ساده‏انديشى است، قاطعيت اسلام در برابر دشمنان خدا از اصول ترديدناپذير نظام اسلامى است، اميدوارم با خشم و كينه انقلابى خود نسبت به دشمنان اسلام رضايت خداوند متعال را جلب نمائيد، آقايانى كه تشخيص موضوع به عهده آنان است وسوسه و شك و ترديد نكنند و سعى كنند [اشداء على الكفار] باشند. ترديد در مسائل قضائى اسلام انقلابى ناديده ‏گرفتن خون پاك و مطهر شهدا مى‏باشد. والسلام.

روح‏الله الموسوى الخمينى ‏ «

در پشت نامه بالا احمد پسر خمینی نوشته است :

» پدر بزرگوار حضرت امام مدظله‏العالى‏

پس از عرض سلام، آيت ‏الله موسوى‏اردبيلى در مورد حكم اخير حضرتعالى درباره منافقين ابهاماتى داشته‏اند كه تلفنى در سه سوال مطرح كردند:

۱- آيا اين حكم مربوط به آنهاست كه در زندانها بوده‏ اند و محاكمه شده ‏اند و محكوم به اعدام گشته ‏اند ولى تغيير موضع نداده‏اند و هنوز هم حكم در مورد آنها اجرا نشده است، يا آنهايى كه حتى محاكمه هم نشده‏اند محكوم به اعدامند؟

۲- آيا منافقين كه محكوم به زندان محدود شده‏ اند و مقدارى از زندانشان را هم كشيده ‏اند ولى بر سرموضع نفاق مى‏باشند محكوم به اعدام مى‏باشند؟

۳- در مورد رسيدگى به وضع منافقين آيا پرونده‏هاى منافقينى كه در شهرستانهائى كه خود استقلال قضائى دارند و تابع مركز استان نيستند بايد به مركز استان ارسال گردد يا خود مى‏توانند مستقلا عمل كنند؟

فرزند شما، احمد «

زير اين نامه خمینی نوشته است:

» بسمه ‏تعالى‏

در تمام موارد فوق هر كس در هر مرحله اگر بر سر نفاق باشد حكمش اعدام است، سريعا دشمنان اسلام را نابود كنيد، در مورد رسيدگى به وضع پرونده‏ها در هر صورت كه حكم سريعتر انجام گردد همان مورد نظر است.

روح‏الله الموسوى »

آیت الله منتظری که از این مکاتبات با خبر میشود برای موسوی اردبیلی ، که درآن زمان رئیس شعبه عالی قضایی بود پیغام میدهد که :

» مگر قاضی های شما اینها را به ۵ یا ۱۰ سال زندان محکوم نکرده اند، مگر شما مسول نبوده اید، آن وقت تلفنی به احمد آقا میگویید که اینها را مثلا در کاشان اعدام کنند یا در اصفهان. شما خودت میرفتی با آنها صحبت میکردی که کسی که مثلا مدتی در زندان است و به ۵ سال زندان محکوم شده و روحش هم از فعالیتهای منافقین خبر دار نبوده چطور ما او را اعدام کنیم. »

آیت الله منتظرى در آن زمان در نامه معروف خود به خمينى می نویسد :

» آيا ميدانيد كه جناياتى در زندانهاى جمهورى اسلامى بنام اسلام در حال وقوعند كه شبيه آن در رژيم منحوس شاه هرگز ديده نشد؟ آيا ميدانيد كه تعداد زيادى از زندانيها تحت شكنجه توسط بازجويانشان كشته شده اند؟ آيا ميدانيد كه در زندان (شهر) مشهد, حدود ۲۵ دختر بخاطر آنچه بر آنها رفته بود … مجبور به درآوردن تخمدان يا رحم شدند؟ آيا مي دانيد كه در برخى زندانهاى جمهورى اسلامى دختران جوان به زور مورد تجاوز قرار ميگيرند … «

شکنجه ها و رفتارهای وحشیانه ای که بر زندانیان به ویژه بر دختران باکره در آن مقطع اعمال شده است بنا بر گفته بازمانده گان آن دوره غیر قابل انکار است.

متن نامه حاكم شرع دادگاه انقلاب اسلامي خوزستان حجه الاسلام احمدي به خميني در مورد چگونگي اجراي حكم درباره منافقين، مورخه ۲۳/۵/۱۳۶۷

«بسمه تعالي

حضرت آيت الله العظمي امام خميني دامت بركاته

با عرض سلام، در رابطه با حكم اخير حضرتعالي راجع به منافقين گرچه اينجانب كوچكتر از آنم كه در اين باره صحبتي بكنم ولي از جهت كسب رهنمود و من باب وظيفه شرعي و مسئوليت خطيري كه در تشخيص موضوع به عهده ميباشد معروض ميدارد كه بر سر نفاق بودن يا پافشاري بر موضع منافقين، تفسيرها و تحليلهاي گوناگوني ميشود و نظرها و سليقه ها بين افراط و تفريط قرار دارد كه به تفصيل خدمت حاج احمد آقا عرض كردم و از تكرار آن خودداري ميشود. من باب مثال در دزفول تعدادي از زندانيان به نامهاي طاهر رنجبر – مصطفي بهزادي – احمد آسخ و محمدرضا آشوع با اينكه منافقين را محكوم ميكردند و حاضر به هر نوع مصاحبه و افشاگري در راديو و تلويزيون و ويدئو و يا اعلام موضع در جمع زندانيان بودند، نماينده اطلاعات از آنها سئوال كرد شما كه جمهوري اسلامي را بر حق و منافقين را بر باطل ميدانيد حاضريد همين الان به نفع جمهوري اسلامي در جبهه و جنگ و گلوگاهها و غيره شركت كنيد، بعضي اظهار ترديد و بعضي نفي كردند، نماينده اطلاعات گفت اينها سر موضع هستند چون حاضر نيستند كه در راه نظام حق بجنگند. به ايشان گفتم پس اكثريت مردم ايران كه حاضر نيستند به جبهه بروند منافقند؟ جواب داد حساب اينها با مردم عادي فرق ميكند و در هر صورت با راي اكثريت نامبردگان محكوم شدند فقط فرد اخير در مسير اجراي حكم فرار كرد. لذا خواهشمند است در صورت مصلحت ملاك و معياري براي اين امر مشخص فرماييد تا مسئولين اجرا دچار اشتباه و افراط و تفريط نشوند.

حاكم شرع دادگاه انقلاب اسلامي خوزستان – محمد حسين احمدي

رونوشت : حضرت آيت الله العظمي آقاي منتظري مدظله «

آیت الله منتظری نامه ایی دیگر به خمینی مینویسد و در آن گفته های حاکم شرع یکی از استانهای کشور را نقل می کند :

» سه روز قبل قاضی شرع یکی از استانهای کشور که مرد مورد اعتمادی میباشد با ناراحتی از نحوه اجرای فرمان حضرت عالی به قم امده بود. میگفت مسئول اطلاعات یا دادستان ( تردید از من است) از یکی از زندانیان برای تشخیص این که سر موضع است یا نه پرسید، تو حاضری سازمان منافقین را محکوم کنی؟ ، گفت آری، پرسید حاضری مصاحبه کنی؟ ، گفت آری، پرسید حاضری برای جنگ عراق به جبهه بروی؟ ، گفت آری، پرسید حاضری روی مین بروی؟ ، گفت مگر همه مردان حاضرند روی مین بروند، وانگهی از من تازه مسلمان نباید این همه انتظار داشت. گفت معلوم میشود تو هنوز سر موضعی، و با او معامله سر موضع انجام داد، و این قاضی شرع میگفت من هر چه اسرار کردم تصمیمات به اتفاق آرا باشد و اکثریت پذیرفته نشد، و نقش اساسی را همه جا مسئول اطلاعات دارد و دیگران عملا تحت تاثیر میباشند… . «

آیت الله منتظری با نیری – قاضی شرع اوین ، اشراقی – دادستان و پور محمدی نماینده وزارت اطلاعات صحبت میکند و به آنها میگوید:

» گفتن الان محرم است حداقل در محرم از اعدامها دست نگه دارید. آقای نیری گفت ما تا الان ۷۵۰ نفر را در تهران اعدام کرده ایم ، ۲۰۰ نفر را هم به عنوان سر موضع از بقیه جدا کرده ایم کلک اینها را هم بکنیم بعد هر چه بفرمائید. »

احمد منتظری پسر آیت الله منتظری در آذر ماه سال ۸۴ در پی انتشار بیانیه سازمان دیده بان حقوق بشر در مورد نقش مصطفی پورمحمدی در اعدامهای سال ۶۷ در گفتگو با بخش فارسی رادیوB.B.C ، درستی این مکاتبات را تائید کرد.

97 دیدگاه»

  xtrementalist wrote @

چون پرده بر افتد ریدیم همه مون…

  honar shoe wrote @

دنبال يه همچين مطلبي ميگشتم .
خيلي ممنون

  sadjadastronomy wrote @

اکنون می شود فهمید که واقعا ارزش انسان از دید آقایان چه قدر است و حتی چه اندازه از مولایشان، علی، دور هستند.

  شیر خدا احمدی wrote @

مواردی که به خمینی نسبت داده میشود را باید از روی شک وتردید نگریست ! چرا عده ای میخواهند جنایت های خود را به وی نسبت دهند ؟

  مهیار wrote @

باور کردن آنچه که خواندم بسیا رسخت و.غم انگیز است . مگر میشود باور کرد ؟

[…] متن نامه خمینی / نامه بدون تاریخ که دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ می باشد […]

[…] متن نامه خمینی / نامه بدون تاریخ که دستور قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۶۷ می باشد […]

  بزرگمهر wrote @

درود
پرده جنایات این رژیم و رهبر کذابش آیت الشیطان خمینی سالهاست که برافتاده است. فقط بعضی از افراد نمیخواهند به آن اعتراف کنند
پاینده ایران

  مهدی wrote @

من فکر می کردم موضوع تنازع برای بقا در میان حیوانات وحوش مرسوم است اما حیف که تاریخ بشر متمدن سرشار از خونریزی است و شدت و دژخیمی آن در تاریخ بشر متدین بمراتب شدیدتر بوده است.افسوس که مفاهیمی مانند آزادی وحقوق بشر تبدیل به مفاهیمی انتزاعی شدندو شاید هرگز بواقع وجود خارجی نداشتند چرا که همواره در اساس نظامهای اجتماعی بشری حقوق و حق با حاکمین بوده مگر به استثنایی چند

یا حق

  sadeghi wrote @

سلام
تصویری از نامه که در بالا نمایش داده اید همان طور که پیداست مربوط به پشت نامه است که احمد سوال کرده و خمینی پاسخ داده است.
لطفا متن دستور که روی نامه است را هم قرار دهید.

  sadeghi wrote @

سلام
تصویری از نامه که در بالا نمایش داده اید همان طور که پیداست مربوط به پشت نامه است که احمد سوال کرده و خمینی پاسخ داده است.
لطفا » تصویر متن دستور» که روی نامه است را هم قرار دهید.

  salman wrote @

اين يعني اسلام…حقيقتا كه تا خر باشه خر سوار هست وَ تا اسلام باشه قاتل نيز هم. از روشن گَريهاي شُما مَمنونم

  ziya wrote @

شما هنوز فرق اسلام ناب با انقلاب کثافت رو نمیدونین………

  عباس wrote @

با درود باید گفت هیج فرق بین اسلام اصل و انقلاب ایران نیست همه از یک چاه نجس بیرون می آید فقط عوام وافکاری دهاتی این را نمی پسندند بقول عارفی : در خانه اگر کس است یک حرف بس است

  javad wrote @

کثافت و نجس، افکار و گفتار تو است (رفتار را نمی دانم). بهتر است آن چاه کثیف دهانت را ببندی

  ariobarzan wrote @

خمینی و ایادی او در حکم حکومت عباسیان هستند که خود را منتسب به خاندان محمد می دانستند وملت بیچاره وساده ما به مثابه ابومسلم خراسانی. به این امید انقلاب کردند که حکومت امویان-شاه سابق-را کنار زنند وحکومت عدل عباسیان -جمهوری اسلامی- را مستقر سازند غافل از انکه عباسیان-جمهوری اسلامی- بسی فاسد تر وجبار تر ازحکومت امویان -شاه سابق- خواهد شد که حتی به خودی ها هم رحم نخواهد کرد.

  آریو wrote @

یه روز معلوم میشه خمینی اصلا بخدا اعتقاد داشته؟

  احسان wrote @

خیلی ممنون از این زحمتایی که برای روشن کردن فکر مردم درباره این رزیم منحوس میکشی ولی واقعآ دلم واسه خودمون میسوزه که رئیس روسامون ایناهستن که روز به روز عقب موندگی بیشتری برامون به ارمغان میارن طوریکه چند سال آینده دیگه رومون نشه بگیم ایرونی هستیم به امید …

  جبار wrote @

چه بگویم که برگ برگ تاریخ کشورم پر است از این جنایات

  yas wrote @

هی ملت چرا چرت و پرتایی که معلوم نیس از گور کی بلند میشه بدون اینکه محکوم این قضیه خودش باشه که از خودش دفاع کنه تائید یا تکذیب میکنین؟؟؟ مگه شماها تو صدق این حرفا اطمینان دارین که فحش میدین ؟؟؟ خمینی خوب یا بد یه انسان بود اشتباهاتی هم داشته … اسلام از پایه خراب نبود خرابش کردن… مارو از خدا پرستی اونقد تنزل دادن که رسیدیم به بنده پرستی…. گناه دیگرانو نشورین هروقت تو صدق موضوعی اطمینان کامل داشتین اونوقت یقتونو 40 تیکه کنین!!! بسه دیگه …

  مانی wrote @

خمینی کار بدی انجام نداد همش ناشی از اسلام آموخته شده که اصل اسلام را انها درک کرده و با به قدرت رسیدن انرا اجرا میکنند بروید کتابهای تاریخی عصر اسلام را مثل طبری را بخوانید

  saed wrote @

اسلام و تمام اديان ابراهيمي فريبي بود كه براي در بند كشيدن ملت ها در تمام تاريخ به خوردشان داده شد. ننگ بر مسلملنان باد چه از مدل سنتي و چه از مدل به ظاهر متمدنش ديكتاتوري اسلامي ايران.

  مریم رجوی wrote @

مرگ بر اسلام ناب محمدی در دو وجه شیعه و سونی

حاکمان قصابانند چونان ِ کرکسان بر سر ِ کسان
با خنجری خون الود…
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی «زنده باد آزادی»

این جنایات در دل تاریخ باقی می ماند تا روزی روزگاری خون بهای این
نازنیان ِ به ناحق پرپر شده ، باز پس گرفته شود

  bagheri wrote @

سلام
بنده با دوستانی که در بالا نظر گذاشته اند وبه اسلام به عنوان یک دین الاهی اعتقادی ندارند صحبتی ندارم اما آن دسته از دوستان که مسلمان هستند و تحت تاثیر خبر قرار گرفتند عرض می کنم که امام خمینی به عنوان یک مرجع تقلید حتی اگر شما به ولایت فقیه اعتقاد نداشته باشید با در نظر گرفتن کلیه جوانب شرعی از جمله حرمت خون بی گناه و… این حکم یا در واقع فتوا را صادر کرده اند واین درست نیست که من وشما که دراین زمینه غیر متخصص هستیم این طور اظهار نظر کنیم اما من منکر این که ممکن است که کسی در میان این افراد بوده که مستحق اعدام نبوده واز بین رفته است نمی شوم اما به هر حال امام خمینی بشر بوده است وبا بررسی تمام جوانب شرعی این حکم را برای حفظ حکومت اسلامی صادر کرده است حتی اگر در این بین یک یادو نفر هم به ناحق کشته شده باشند او در محظر خداوند چنانچه رعایت تقوی را کرده باشد مسول نیست.
از طرفی ما نباید جنایتی که منافقین در حق این مملکت کرده اند رافراموش کنیم از جمله سر بریدن افراد با موزاییک وبمب گذاری های مختلف مثل حرم امام رضا و … وتحت تاثیر این خبر برای آنها اشک تمساح بریزیم.
من مطالب دیگری هم در مورد این موضوع دارم که بدلیل طولانی شدن مطلب به آن نمی پردازم.

  123 wrote @

دین افیون ملتهاست
هرکسی بخواهد برای عتقاد به خدا و رسیدن به آن راهی را برود که کس دیگری برمبنای فرضیات ذهنی خود تجویز می کند مطمئن باشد در این راه خیلی سوء استفاده از وی خواهد شد وقتی اعتقاد داریم ما ذره ای از روح خدا هستیم لزومی ندارد کسی بیاید و راه رسیدن به خدا را به ما نشان بدهد و در این راه اجازه ریختن خون کسی را بدهد. حواستون رو جمع کنید کسی به اسم دین کلاه سرتون نذاره همش مزخرفه

  X wrote @

برو کونتو بده مادرجنده

  X wrote @

منظورم با bagheri بود

  اردلان wrote @

گیرم که می برید،گیرم که می کشید با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید

  سیدمهدی ساداتی wrote @

جواب ابلهان خاموشی است(منظورم به آنهایی است که توهین به اسلام ,شیعه وبه روحانیت میکنند.درود برخمینی بت شکن

  ali wrote @

خمینی یک ادم ارزشمند و یک نابغه تمام عیار بوده.درست نیست انقدر راحت همچین مواردی رو بهش نسبت بدین.بنظر من ادم باید یه کمی تآمل کنه وهرچیز رو قبول نکنه

  محمد wrote @

باسلام
بنده عرض میکنم که خمینی معصوم نیست او هم بشر است و بشر جایزالخطا است بهمین مناسبت درقرن بیست و یکم دادکاه را برای مجازات انسانها مجازدانسته اند هر شکایتی چه ازجانب دولت یا ملت دردادکاه مطرح سپس متهم با داشتن وکیل و هیئت منصفه به شکایت پرداخته شود
اگرمجرم واقعا گناه کار بود اعدام شود نه با یک کاغذ پاره سه هزار نفر به جوخه اعدام سپرده شود.
با تشکر محمدرضا

  Shotor wrote @

damet garm

  babak wrote @

رستم و گودرز كو اسفندرياران را چه شد؟!!!!!!!!!!!!!!!!
پاداش كساني را كه ناآگاهي را پيشه كردند همين است.
بخوانيد سرگذشت نبردهاي پدرانمان بابك , مازيار, استادسيس, به آفريد, ابومسلم, يعقوب ليث , سهروردي, و… هزاران ايراني آزاده را و ببينيد هدفشان چه بود و چه مي خواستند كه ما امروز آنها و اهدافشان را به فراموشي سپرده ايم باشد كه هر ايراني يك سياوش باشد و مانند آرش كمانگير بيانديشد . گرچه 1400 سال است در اين كشور كسي دنبال ايراني و آن انديشه هاي پاك و بدور از خرافات نمي گردد. ايراني مرده است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  Sara wrote @

wow dameshoon garm man dokhtari hastam ke tavasote baradaram morede tajavoz gharar gereftam va pas az chand mah az keshvar farar kardam in chand rooz be zehnam miresid kash be iran bargardam va in moshkelo dar iran hal konam ba khoondan in mataleb va didano shenidan akhbar dar iran akhbari ke zamani ke dar iran boodam dar dastresam nabood khodaro shokr mikonam ke toonestam az iran farar konam allan mifahmam ke vaghean joone khodam ro nejat dadam hamchenin baradare jenayatkaramo

  مهدي wrote @

سلام بر همه شما
اينقدر جر وبحث نكنيد . از اين مدارك ضد جمهوري اسهالي راحت ميشه جعل كرد. به هر صورت غير از ايران هر جاي دنيا رو نگاه كنيد همين اتفاقات مي افته . منتها اونا به يه اسم ديگه اينكار ها رو ميكنن، ولايت فقيه به نام اسلام و قرآن مظلوم.
سياست كه پدر و مادر نداره .

  amir wrote @

زیر بنا این حکومت با ظلم است . بارها خمینی گفته است که درخت اسلام با خون ابیاری میشود. ایا براستی مسلمانان وحشی اند؟ همه را می خواهند از بین ببرند. جای تعجب نیست این هم هالوکاست اسلامی
لعنت ابدی بر خمینی کثیف و فرزندان زنا زاده شان خداوندشر این اسلام را از سر ایرانیان کم کند.

  س_م_م wrote @

سلام.
آیا ما هم مستبد نمی شویم اگر خصلت های استبدادی رو بکار ببریم.؟
فحش ، ناسزا، تهمت، یکجانبه به قاضی رفتن، همه را به یک چوب راندن و….
نخست اینکه اسلام چه اون رو یک مسلک بدونیم ،یا مذهب، چارچوب اخلاقی، متد و روش زندگی… یا هر چیز دیگه! پایداری واستحکام خودش رو نشون داده :طی 1400 سال.
پس اگر کسی یا کسانی اون رو اشتباه، یا دروغ می دونن خیال از بین بردن و تضعیف اون رو با حرف های من درآوردی و لمپنیسم از سر بیرون کنن از بین بردن چنین مسلک محکمی نیاز به استدلال و روشی محکم داره ( این برای منتقدان منصف)
و اصطلاحی است که میگه آب دریا به دهن سگ نجس نمیشه( این هم قابل توجه فحاشان) شما فحش بدید چیزی که باقی موندنی هست. باقی می مونه،! همونطور که 1400 ساله مونده

یک سازمان خیریه کوچک رو در نظر بگیرید که چند نفر توش کار میکنن وبه چند نفر هم خدمات می دن<
حلا در نظر بگیرید سازمانی با وسعت وکارکنان چند برابر وافراد تهت پوشش چند برابر!
توی کدوم یک احتمال سواستفاده بیشتر هست؟ و احتمال اینکه کارکنان ناخلفی در اون کار کنن ؟:کوچک یا بزرگ؟ و وای به حال اون روزی که افراد نا خلف وفاسد اون قدرت پیدا کنن.
بزرگی و ماندگاری اسلام(که نباید اون رو از ادیان و مسلک هایی که بدنبال سعادت بشر هستندجداکرد.)
به خاطر جامعیت وقدرت نفوذ اون هست. همان قدر که این سعادت ونیکویی بزرگ و وسیع می تونه انسانهای بیشتری رو شامل بشه ، سو استفاده از اون هم می تونه بزرگ باشه.
تنها راه مقایله با اون هم شناسایی و تفکیک منصفانه میان اصل وفرع می باشد.
درود

  babak wrote @

جناب آقاي س م م اولا» اين رو بهت بگم كه تا زمانيكه اين اسلام 1400 ساله وارد اين سرزمين بشه آئين رسمي ايرانيان تا آن زمان زرتشتي با قدمت نزديك به 2000 سال بود كه نشان از سالم بودن اين آئين مي باشد و اگر نيم نگاهي به تاريخ اين سرزمين كهن بياندازيم مي بينيم كه تمام افتخارات و ابهت ما پس از ورود اين اسلام 1400 ساله ديگر تكرار نشد . عزيز دل برادر آقاي س م م يك لطفي بكن كتاب فروپاشي ساسانيان نوشته آقاي خنجي و كتاب باز شناسي قرآن نوشته دكتر مسعود انصاري رو حتما» بخون يه چيزائي دستت مياد.

  majid.sh wrote @

ریدم تو این جمهوری دیکتاتوری ایران

  mahmood wrote @

با سلام و ارادت
لطفا كتاب هاي آيات شيطاني و سوناي زعفرانيه رو برام ايميل كنيد. متاسفانه نتوستم دانلودشون كنم.
واقعا ممنون ميشم.

  نام من من است wrote @

سلام بر تمامی دوستان عزیز اسلام پرست خود باخته…..
آفرین آلله بر شما باد که از آئین پیروان دیرین خود دفاع کرده اید و خواهید کرد به راستی که شما فرخزاد و خرمدین به حق و زنده اید!!!!
آفرین بر شما که قتل عام را در جمله ای توجیه و سرکوب را به چشم بر هم زدنی چشم بر هم میزنید تا این دین و این حامیان دین در چنته خود چون شمایی دارند باری بیهوده است که از هزار و اندی سال تمدنی بگوئیم که برای شما وهمی گذراست….

از دوستان آریایی منش عاجزانه تمنا میکنم که با پستهای جدید جولانگاه سواران نسل عرب رو توی یک وب پارسی فراخ نکنند …

باشد که در یوم الظهور از ایشان حلالیت طلب کنیم!!!!!!!

  سید جاوید احمدی wrote @

من متن نامه را خواندم اگربه واقعیت چنین باشد .من هم نفرتم رانسبت به …….دارم .

  shahrooz wrote @

آدمی در عالم خاکی نمی آید به دست

عالمی دیگر بباید ساخت وز نو آدمی

  رر wrote @

خمینی جاکش

  کوروش wrote @

درود بر شرف گرداورندگان

  saghar wrote @

خمینی مرد بینظیری و نابغه ای بود که به راحتی با حرفهای مفت و صد من یه غاز مملکتی با 5000 سال تاریخ مدون رو به دست گرفت

  aria wrote @

به امید جهانی بدون اسلام

  mohsen wrote @

واقعا آدم میمونه چی بگه همیشه به خودم میگم وارد این سایتها نشم تا کمتر بدونم ولی صبح که می آم سر کار اولین سایتیکه باز میکنم سایت سیاسی است. نمی دونم چجوری میخوان اون دنیا جواب پس بدن دوستتون دارم چون خدا انسان را به خاطر دوست داشتن آفریده

  حزب الله wrote @

من به عنوان یه مسلمان و یک ایرانی خمینی بت شکن را دوست دارم و به ملت بزرگ ایران می گویم که همه باید برای سربلندی ملت ایران وارتقای اسلام شعار «نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی ایران» را با تمام وجود سر دهیم.

  m7d wrote @

ریدم دهن تو ورهبر کبیر و نایب بر حقش کسکش ساندیس خور

  محمدرضا wrote @

خمینیِ ملعون تخم و ترکه ی عربهای پست فطرت بود. فقط خدای یکتا باید مردم ایران رو از شر وحشیگریهای «به اسم اسلام» اینها نجات بده. ما اگه اسلام نخوایم باید چیکار کنیم؟ ملت ایران ذاتشون با اسلام همخونی نداره.. ایرانی خودش تمدن و دین داشته..
در آخر باید بگم گاییدم کس خوار و مادر جد اندر جد خمینی و نسل بعد از خمینی و امثال خمینی.
دلم خنک شد.

  سعيد امامي wrote @

جناب محمد رضا چيزي واسه ما نذاشته كه بگيم.

ايزد يارتان

  Zartosht wrote @

کشتن انسانها آنهم به استناد شرع و احکام دینی بدون محاکمه، حق دفاع از خود حقوق اساسی هر انسان و برای حفظ حکومت اسلامی بزرگترین جنایت علیه یبشریت و دز پیشگاه خداوند است. «در هیچ کجای گات ها و دین زرتشت اثری از کشتن انسان ها نیست و همه جا انسان ها به دوستی و برابری توصیه شده اند اما در قرآن و اسلام چه؟ آیا دین و کتابی که از آن هزاران قرائت چه فاشیستی و چه طالبانی و چه ضد اینها قرائت علوی بیان میشود دین و کتابی کامل و خاتمه ادیان است؟؟؟» اگر دین این است من به بی دین بودم افتخار می کنم تا «مجبور نباشم برای حفظ دینم آدم بکشم»

  محمد رضا عیوض زاده wrote @

با درود به پیشگاه حضرت حق و انسان
« ارزش جان یک انسان به اندازه ارزش تمام بشریت است »
زمانی که خداوند می فرماید اگر در جنگ بر کفار غالب گشتید زنان ایشان بر شما حلال هستند! … پذیرش این موضوع برای انسانیت قابل توجیه و درک نیست!…
اندیشمندان با نبوغی که خواستند عدم تساوی حقوق زن و مرد را در اسلام توجیه کنند، گفتند: اسلام حقوق طبیعی افراد را به ایشان می دهد نه حقوق برابر را؛ اما آیا به راستی حقوق طبیعی انسان برده داری است؟
زمانی که شریعت اسلام کامل ترین دین الهی است و زمانی که حضرت خطمی مرتبت می فرمایند که من برای مکارم اخلاق مبعوث شده ام پذیرش نفس برده داری در عصر پیامبر و عدم تحریم آن (علی رغم رفتار مهربانانه و با ملاطفت پیامبر اکرم و امامان با غلامان و کنیزان که تردیدی هم در آن نیست) به هیچ وجه پذیرفتنی نیست؛ چگونه است که دینی داعیۀ پویایی و کمال داشته باشد – و ادعای اینکه (نه برای قبایل بدوی عصر پیامبر بلکه) برای مردمان تمامی اعصار حرف برای گفتن دارد – اما سخن از برده داری و معاملۀ انسان به میان آورد؟!
انسانیت و وجدانهای پاک خشونت و بی عدالتی را بر نمی تابند، برای شناسایی حق از باطل وجدان لازم است و بس!
آیا مقام والای انسانی که خلیفه اللهی خداوند است رو به زوال رفته است؟ چرا حقیقت را فدای مصلحت می کنیم؟ چرا دین را بر طبق منافع شخصی خود تعبیر می کنیم؟ و چرا اصل پویایی دین را به فراموشی سپرده ایم؟ چرا باور های خود را به جامعه تحمیل می کنیم؟
آیا شایسته و صواب نیست که بی تعصب و مصلحت حقیقت دین را برای سعادت انسان استخراج و تصفیه نماییم؟
همانطور که ازدواج حضرت پیامبر در عصری که تعدد زوجات امری بدیهی و سن ازدواج در حداقل آن برای مردمان آن عصر پذیرفتی و هنجار بود؛ … برای انسان این عصر ناهنجار و ناپذیرفتی است بنابر این به صرف اینکه یک حکم (فی المثل سنگسار و اعدام ) در آن عصر رایج بوده است به معنی صواب و صحیح آن در این عصر قابل طرح نیست. باید مقتضیات زمان را بشناسیم که اگر جز این بکنیم به راه خطا رفته ایم. بنده گمان نمی کنم قاضی عادلی در موقعیت جغرافیایی عربستان و در عصر پیامبر حکم یکسانی را در ایران امروز و برای انسان عصر ما با در نظر گرفتن ارزشها، هنجارها و عرف و … صادر فرماید.

  vahid wrote @

سلام-چرا با مطالب ذروغین می خواهیم اعتماد مردم را کم کنیم و باعث تفرقه و اختلاف شویم ؟ تفرقه ای که به نفع هیچ کس نیست؟مطالب شما از روی تعصب و غیر واقعی است . باشد که مطالب خود را علمی تر و با سند ذکر کنید چرا که تهمت زدن به دور از اخلاق است .

  باران wrote @

سلام
جالب بود
ولی شما یک روی نامه را نشان می دین بعد 5تا نامه دیگه رو زیرش می نویسین. این درستی خبر رو زیر سوال می بره!
غیر حرفه ای عمل کردین!

  اسلام زیر ناف wrote @

منهم در ادامه نوشته های دوست عزیزم محمد رضا اضافه میکنم کیر
کلفت با سنده سگ تو ناموس خمینی کس کش و آبا اجداد فاسد و زن باره اش و آن پیامبر اسلام زن بازش که نزدیک سی و چهل تا زن داشت ما شا الله به این کمر،عجب کمری داشت محمد بن عبدالله،من اگه بودم پودر میشدم

  پیمان wrote @

واقعا امیدوارم چنین چنایاتی در این دنیا پاسخ داده بشه

  مرد ایرانی wrote @

من از مومنین با خدا سئوالی دارم در قران بسیار از نعمتهای بهشتی نام برده است از شرابهای شیرین از حوری های زیبا و باکره و غلمان ها(علامکان مذکر)
که آماده کامجوئی مومنین پرهیزگار هستند یعنی در آن دنیا زنا و لواط آزاد است و هر مومنی تا هر قدر که می خواهد میتواند با زنان و مردان بهشتی
سکس داشته باشد پس چگونه است در این دنیا زنا و لواط و نوشیدن شراب حرام است و مرتکب بدست مومنین پرهیزگار!!! دچار سنگسار و شلاق و اعدام میشود ؟ اگر میگوئید این دنیا فانی است و آن دنیا ابدی است پس چرا باید از نعمتهای این دنیای فانی استفاده نکنیم و هزار جور باید و نباید از علمای دینی بپذیریم؟ما همه نوشته های قران درباره بهشت را قبول داریم پس چرا این حکومت اسلامی ایران که شامل آخوندهای اسلامی هستند به امید رسیدن به آن بهشت موعود دست از جنایت و بی عدالتی برنمیدارند و از سیاستی که سراپا دروغ است کناره گیری نمیکنند
ویا مگر نه اینکه در اسلام گفته شده هرجا بیعدالتی دیدید سکوت نکنید و مراجع تقلید حوزه علمیه این چنین در مقابل این همه بی عدالتی و ظلم دستگاه حکومت اسلامی سکوت کرده اند و نان این نظام را می خورند.
نگوئید اینها اسلام نیستند اینها از اسلام سو استفاده کرده اند ،اگر اینها اسلام نیستند پس اسلام واقعی کجاست مگر نه اینکه احکام و وظایف دینی مان را از اینها میگیریم لطفا به من بگوئید چرا خمینی به حرف خود که گفته بود من بعد از پیروزی انقلاب به حوزه میروم و با سیاست کاری ندارم بعد از پیروزی انقلاب نه تنها از سیاست کناره نگرفت بلکه با چنگ و دندان به قدرت چسبید و فرمان قتل صادر کرد ؟چرا به آن دنیا و بهشت برینش نچسبید.و مال و قدرت دنیا را ترجیح داد.ویا خامنه ای که خود را رهبر مسلمین میدانداین چنین به قدرت چسبیده و دستور قتل مخالفینش را می دهدو دیگرانی که در این نظام پر از ظلم و بی عدالتی صاحب قدرت هستند،پس احکام دین فقط برای مردم است و حاکمان دینی از آن مبرا هستند بله؟

  آرش wrote @

«اگر مسلمان نیستید لااقل آزادمرد باشید» به نظر من کسایی که فحش و ناسزا داده اند به هیچ عنوان نمی تونند آزادمرد باشند. اونا نمی تونند راست را از دروغ تشخیص بدهند. چون هیچ بدون اگاهی و چشم بسته به همه چیز رای می دهند. به نظر من تمامی کسایی که در انقلابهای مختلف پیروز شده اند قابل ستایش اند. و هدفشون هم همینطور. و البته اکثرا به خاطر زلالی و پاکی قلبشان بوده که به این مهم رسیده اند. مثلا مهتما گاندی یا امام خمینی. و به هیچ عنوان نباید به ارمان ها و اهداف و شخصیت اینگونه اشخاص توهین کرد. برید مطالعه کنید نظرات مخالفها و موافق ها رو.(البته از منابع درست) اگه به نتیجه ای رسیدید اظهار نظر کنید. البته نه با فحش و ناسزا.

  عليرضا wrote @

مگر در تاريخ نخوانده ايد كه محمد با بني قريظه وديگر يهوديان چه كرد.مردانشان را قتل عام كرد وبا زنانشان هم بستر شد.خب اين خميني كروكديل هم پيرو آن جنايتكار است پس اين كارهاي اينها تعجبي ندارد.اسلام همين است.هر جا رفته اند سنت پيامبرشان را پياده كرده اند.مرگ بر اسلام پليد وكثيف نابود باد اسلامگرايان زنده باد آزادي

  aria wrote @

اين کارها را به مذهب رافضی خودتان نسبت بدهيد نه اسلام ، در خيلی کشورهای اسلامی بيماريي به نام شيعه يا بهتر بگويم رافضی نمشناسند
،اين کسانی که به اسلام حمله ميکنند دست کمی از خمينی کثيف ندارند. چون مرجع آنها کافی يا يک آخوندک ديگری هست و از قرآن و رسول
خدا به دور هستند تازه خمينی کاری که يهود نتوانست انجام دهد به راحتی انجام داد يعنی تيشه به ريشه شيعه زد ، تازه آنقدر در شيعه رافضی گم شده اند که از اسلام غافل ،اکثر احکام شيعه بر خلاف روش رسول خدا است، برويد از غير کتاب شيعه هم بخوانيد ،نترسيد اگر حقيقت جو هستيد ، منصف باشيد

  milad wrote @

shans avordim eslam amado maro az asre jeheliat nejat dad!!!!

  anti idot wrote @

religion is opium for the people
دین افیون توده هاست

در هیچ دینی از برابری بین انسان ها صحبت نشده
در دین اسلام به فقرا وعده ی بهشت داده شده اون هم با صبوری در مقابل ثروتمندان
و جهاد رو فقط زمانی واجب میدونن که کسی به اسلام کثیف روی نیاره
یعنی جهاد در مقابل شرک و کفر هست و تمام ادیان دنیا مروج نابرابری هستند و انسانها رو به صلح دعوت میکنند که مبادا بر ثروتمندان بد بگذرد
مرگ بر مذهب افیون مردم
زنده باد آزادی
زنده باد برابری

  ناشناس wrote @

سلام بر همگی
معلوم میشه شما ها بچه های انقلاب هستید. می گوید خمینی خونخوار و مردم شریف ایران.
نه غزیزان واقعیت چیز دیگری است. واقعیت اینکه گناهکار اصلی خود مردم ایران هستند که در سال 1357 ریختند تو خیابان ها و یک صدا میگفتند مرگ
بر شاه و درود بر خمینی. مردم شریف ایران (مرد احمق ایران) آنها پول نفت می خواستند آب و برق و تلفن مجانی و غیره میخواستند. 99.8 % مردم
به جمهوری اسلامی رای دادند. کارت دعوت فرستادین مهمان پر رو به قول شما آمده خوب حالا پزیرایی کنید گناهکار اصلی را هم بندازید گردن
خمینی و آمریکا و اسراییل و انگلیس و….. و مردم بی گناه ایران در این انقلاب هیچ نقشی نداشتند.
خلایق هر آنچه لایق…..
خدا حافظ

  Azita wrote @

خمینی یک فرد قاتل و خونخوار و زالو و نسل کش قرن بشری بود و ضد ایران و ایرانی بود و به کمک انگلیس و آمریکا و فرانسه به ایران آمد و کسی که هیچ احساسی به ایران ندارد چه طور می تواند احساسی به ملت ایران داشته باشد ولی خوب متاسفانه ملت ایران دیر فهمیدند و آن هم تقصیر یک عده احمق و نادان و بی شعور به اصطلاح روشن فکر بود . 30 سال جنگ و بدبختی و زلزله و نکبت و فقر و فروختن اعضای بدن و اعدام و شکنجه و تجاوز و زندان و سقوط هواپیماها و دزدیدن و چپاول اموال مردم و غارت و و و همین طور ادامه دارد .
جمهوری اسلامی نابود باید گردد . حکومت اسلامی نابود باید گردد . این نظام فاشیست مذهبی ضد ایران و ایرانی سرنگون باید گردد . پرچم سه رنگ شیر و خورشید نشان ایران برافراشته باید گردد . نه اسلام ، نه قرآن ، نه ملا ، جاوید باد ایران .

  علیرضا wrote @

درود بر امام خمینی (ره)

  ANTI LIER wrote @

بعضیا خیلی بد قاطی کردن
یه ذره توجه هم بد نیستا!
گفته اگه بر سر موضع نفاق موندن اعدام
هر کی ندونه فکر میکنه منافقین تواین کشور کشاورزی میکردن
بمب میزاشتن زن وبچه و پیر و جوون با هم پودر میشدن
اطلاعات جمع میکردن واسه عربای محترم و دیوس
هر کی یه ذره ریش داشت میفرستادن اون دنیا هواخوری
از بقال محل نسیه میگرفتن موقع تسویه یارو رو تصفیه میکردن
سرباز بدبختی که بخاطر خدمت وظیفه که برای همه اجباریه تو ارتش یا سپاه خدمت میکرد میومد مرخصی با اسید میسوزوندنش که دیگه نمیفهمیدی جلو و عقب بدنش کدوم وره
ببینم تو بقیه کشورها به این جور ادما دیپلم افتخار میدن
در مورد اجرای حکم
اگه اینی که بالا نوشته حقیقت داشته باشه
خمینی که مسول اجرا نبوده هر ادم عقده ای میتونسته این کارا رو بکنه
اونی که مسئول اون ادم عقده ای بوده باید جلوی این کارو بگیره یا به مافوقش گزارش بده
اگه نکرده خودشم شریک جرمه
اینکه چه طور یه بیگناه تو زندان شکنجه و اعدام بشه و مسولان زندان بدونن و کاری نکنن و خمینی هم میدونسته و فلانی میدونسته و فلان مرجع مخالف هم میدونسته و فلان اقا هم میدونسته و همگی ساکت
اینجور که معلومه همه میدونستن ولی کسی خبر نداشته جالبه!!!

اگه واقعیه واقعا جالبه

  ANTI LIER wrote @

راستی یه چیزی یادم رفت بگم
اینجا شد جای عقده ای ها و کسایی که ممیرن واسه یه ذره موس موس کردن پی خارجی جماعت
اسمشون هم میذارن حق گویی و حق طلبی
اون موقع که با یه باد شیکم یه تیکه از ایران میرفت کجا بودید؟
اون موقع که روس از شمال میومد انگلیس از جنوب شاه مملکت تو راه بندر عباس که گیر روسیه نیافته کجا بودی؟
اون موقع که نماینده مجلس لایحه کاپیتولاسیون تصویب میکرد چی؟
اون موقع که ممد رضا گردن کج میکرد پیش امریکایی جماعت که قربون تون برم من این تاج و تخت رو از شما دارم (بعد کودتا 28 مرداد)چی؟
الان هم وضع خرابه
الان هم خیلیا گرسنه میخوابن ولی یه چیزی داریم که اون موقعا نیود
عزت نفس داریم که خیلیا نمیدونن چه شکلیه؟
قدرت داریم که عرب و اروپایی و امریکایی خیسیده به خودش

نکته اخر
مطلب میزارین که برج پیزا کج تر شده
همه گیر میدن به جمهوری اسلامی و اسلام و خمینی و فریاد وا حسرتا وا میهنا سر میدن
اخه چه ربطی داره هر چی میشه گیر میدین به هر کی که مخالفشید
اگه غضنفر میوه فروش سر کوچه هم میوه خوب بهتون نده حتما اونم تو لیست خائنین قرار میگیره نه؟
بعضیا هم که فقط بلدن با بالا و پایین بابا ننه دیگران جمله بسازن
بعد از من هم کسانی خواهند امد و مارا مستفیض خواهند نمود ولی
اصلا ملالی نیست
اگه تو راست میگه امیدوارم من اصلاح بشم
اگه من راست میگفتم امید به اصلاح شما

  فراقلعه wrote @

اینگونه که ماییم خرافات پرست

خونخوار شود امام ما نیست عجب

خمینی گجستک همان نقش پیامبر خود را بازی کری.روزیکه در نوفل لوشاتو بود همان نقش محمد مکی را بازی میکرد و وقتی به تهران رسید خدای خونخوار مدینه شد

  ض wrote @

عالی بود

ممنون

انتشار در سطح وسیعتر بهتر است

  ازادی wrote @

دین اسلام برای تجاوز و خونریزی و ضد بشریت کتاب قران کتاب ضد انسان و کثیف است
من مسلمان نیستم من مسلمان زاده ام

  كاوه wrote @

salam bar dostan lotfan khomayni ra movakheze nakonid oham
mesle payam bare eslam dastorate khoda ra ejra mikard
angah ke dar madine yahodiyan ra be khako khon keshidand hoghoghe bashar koja bood eslam rohet shad ke az on avalesham jenayat bodi

  elshan azarli wrote @

اسلام دینی هستش که در طول تاریخ فقط زمان امیر المومنین اجراشد.بعداز اون همه دین داشتند اما خدا نداشتند!
این حکومت آخرین حکومت مملکت ایران خواهد بود.جنگ بزرگی تو راهه.

  محمد wrote @

خاک بر سر همه تون که سنگ کسانی رو به سینه میزنید که روز روشن جلو زن و بچه آدم ها رو سر بریدند و یا زنده زنده مثله کردند. خاک بر سر شما که به چه روزی افتاده اید که وکیل مدافع خوکهای کثیف و روسپیان سیاسی و نظامی مانند منافقین شده اید.

  X wrote @

کس خوارت

[…] منبع این ورودی در سياست فرستاده شده و با قتل عام, منتظري, ا.ن, احمد خميني, اعدام, خ.ر, خميني, خامنه اي, رهبر, سياست, سال 67 برچسب خورده. پیوند پایدار را نشانه‌گذاری کنید. ← امام خامنه‌اي (ه): من آدم … […]

  bodela wrote @

خمینی جاکش یکی از جلادان تاریخ است بی پدر
مردم خر دیر می فهمند

  مهدی wrote @

با سلام .اولا اگه دنبال استدلال و منطق هستید دیگه فحش دادنتون چیه .دوما کسانی که پیامبران خدا را انکار می کنند در حقیقت منکر خدا میشن .سوما امام خمینی (ره ) با انقلابی که در ایران انجام داد شاخ امپریالیسم رو شکست .ببینید اینکه هر چی قدرتهای بزرگ بگن شما بگید چشم که هنر نیست اما اگه تونستید بدون جنگ مسلحانه صرفا با آگاهی دادن به مردم انقلابی به وجود بیارید که جلوی تمام دنیا وایسه این هنر هست که امام (ره ) داشت … من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پند بگیر و خواه ملال .فقط مواظب باشید به سر نوشت ابرهه و فرعون و نمرود دچار نشید .. پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد .. به امید روزی که دلهای همه ما متوجه ذات لا یزال آن یگانه با همتا شود .آمین

  X wrote @

برو کونتو بده

  مهدی wrote @

با سلام .اولا اگه دنبال استدلال و منطق هستید دیگه فحش دادنتون چیه .دوما کسانی که پیامبران خدا را انکار می کنند در حقیقت منکر خدا میشن .سوما امام خمینی (ره ) با انقلابی که در ایران انجام داد شاخ امپریالیسم رو شکست .ببینید اینکه هر چی قدرتهای بزرگ بگن شما بگید چشم که هنر نیست اما اگه تونستید بدون جنگ مسلحانه صرفا با آگاهی دادن به مردم انقلابی به وجود بیارید که جلوی تمام دنیا وایسه این هنر هست که امام (ره ) داشت … من آنچه شرط بلاغ است با تو میگویم تو خواه پند بگیر و خواه ملال .فقط مواظب باشید به سر نوشت ابرهه و فرعون و نمرود دچار نشید .. پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد .. به امید روزی که دلهای همه ما متوجه ذات لا یزال آن یگانه بی همتا شود .آمین

  X wrote @

برو کوستو بده

  mohammad wrote @

az nazre man khomeyni ye komonisme sosheyalisti va ye khaen nesbat be nasle javan va bi azare melat bod va kheyanati ke komeyni va dolate nadade
iran dar mored mardom karde hich sheytani nemitavanad anjam

  عاشق wrote @

دوستان پیشنهاد میکنم زیاد به خدتون فشار نیارید اسلام با حرف من و شما بد نمیشه خودتون هم خوب میدونین هر اطفاقی که تو ایران افتاده هم گردن دین نیست اینو واسمون اینجوری جا انداختن
پیشنهاد میکنم سریال ظهور دجال رو نگاهی بکنید تا بفهمید کجایید
ما ایرانی ها عادت داریم به عادم فروشی از همون زمان داریوشم نگاه کنید تا اسکندر سپاه ایران رو شکست داد همه ازش استقبال کردن
زمان شاه هم صبح با مصدق بودن شب با شاه
وای بر این مردم ادم فروش

  مري wrote @

كاملا تاييد .

  lhnuhnuj wrote @

che ghadr ahmagh ziyad shode
jahan dare az bdni mitereke
khak 2 sare hameyhe shoma monafegha
miborido miduzid ba ye estedlale sade mishe maniye in chizaro fahmido niyhazi be mozakhrafate shoma nist
shomaha age bil zanid baghche khodetono bil bezanin

  zamoneeee wrote @

هرکس ذره ای کار نیک یا بد انجام دهد سزایش را حتما و حتما وحتما خواهد دید
از نظم حاکم بر جهان پیداست .. انسان ازاد افریده شده ..این هم بگذرد..

  iman.k wrote @

تشکر میکنم از تمام کسانی که در طراحی و ساخت این سایت زحمت کشیدند . ریشه تمام جنایت های انسان از دین سر چشمه میگیرد در همه جا نه فقط در ایران به امید روزی که ایرانی ازاد داشته باشیم نه ایران اسلامی
با تشکر.ایمان.ک

  احمد wrote @

با سلام به همه ایرانیان
همون جوری که اکثر دوستان اشاره کرده بودند منم میخواهم از اسلام مظلوم دفاع کنم خداوند می فرماید مشعل اسلام با فوت کردن ابلهان خاموش نمی شود بلکه ریش خود را می سوزانند لطف کنید جنایات خمینی را به گردن اسلام نیندازید فراموش نکنید که اولین دینی که برای زنان و خردسالان و بزرگسالان در زمان حمله و تسخیر دشمن مصئونیت قایل شد اسلام بود لطف کنید شیعه رو از اسلام جدا کنید چرا که اگر یک مذهب از مذهب های واقعی اسلام بود لااقل پیروان خودش به بیراهه نمی رفتند مثل شما که می خواین برگردین به دین ابا و اجدادیتان. مگر همین شیعه ها نیستند که پیروان واقعی اسلام را ناسزا می گویند کدام مسلمان به زنان و یاران پیامبر می تازد پس این خود هم یکی از دلایل نا حق بودن شیعه است که شما هم پیروانش هستید که به خودتون هم رحم نمی کنید فراموش نکنید که مذهب خرافی شیعه 700 سال بعد از اسلام واقعی توسط شاه اسماعیل صفوی ملعون به خورد ایرانیان داده شد نه در صدر اسلام این خودش دلیلی بر مشرک بودن این مذهب خرافیست که می خواهد جنایاتش را به نام اسلام تمام کند همون جوری که شاه نامبرده جمعیت ایران را از 40 میلیون به 6 میلیون تقلیل داد اسلام این نیست که به خورد شما ایرانیان دادند به امید روزی که اسلام واقعی بر جهان حکم رانی کند همان جوری که در اوح قدرتش به هیچ مظلومی نتاخت مطمئنا هم این کار را نخواهد کرد بلکه این خمینی هندو بود که بنام اسلام جنایت کرد

  X wrote @

کسکش برو قرانو بخون بعد گو بخور
تمام این جنایات سفارش قرانه !

  علی wrote @

خودتان هم می دانید که با توجه به نوع کلماتی که امام به کار میبردند شما هر چه دلتان خواسته به اسم ایشان نوشته اید وهمه کذ ب محض است وبا این کار فقط توانسنه اید عده ای بی خبر را گول بزنید لعنت ابدی بردروغگویان والعاقبــة للمتقین

  MOHSEN wrote @

کیرم تو کس زن خمینی و اون محمد کس کش زن باره

  X wrote @

خوار و مادر هر چی کسکش و دورو رو گاییدم !
شما اسلام زده ها اینقدر دروغگو وحاشا گرین که تاریخ به خودش ندیده !
اگه کسی جلوی چشمتون کس خوار مادرتونو زیر و رو کنه -همونجا حاشا میکنین !!!

  بت wrote @

ای نا مسلمان……..اگر خدا مدد کند کیر به کس ننت کند اگر خدا مدد نکرد کیر به کس ننت نکرد ما همگی مدد کنیم کیر به کس ننت کنیم

  محمد wrote @

کیرم تو روح خمینی . کیرم تو دهن بسیجی و سپاهی و امام خامنه ای 😀

  yas wrote @

ای ملت … خمینی یه تنه یه مملکتو یکی کرد میدونین این یعنی چی؟؟؟ یعنی یه نابغه به تمام معنا … هرچی هم که بگیم بد بوده گناهکار بوده این کارش واقعا قابل تحسینه دیگه کم چرت سر هم کنین و به خدا و پیغمبر و قران دریوری بگین همون خدا بزنه کمر اونکه خدارو قبول نداره …

  Rajab wrote @

من کاری به هیچ ندارم فقط به اون بیسواد میگم : » شیعه آنروز درست شد که آیه نازل شد » أصحاب الجنة هم الفائزون ( بهشتی ها رستگارانند ) محمد ص روبه علی کرد وفرمود : » یا علی والذی نفسی بیده ، الفائزون انت وشیعتک ( ای علی بخدایی که جانم دردست اوست تو وشیعیانت رستگاران هستید[یعنی این آیه درمورد علی وشیعیانش است] شخصی به رسول الله عرض کرد :یا رسول الله ،به پسرم شک دارم ازمن است یا نه ، رسول الله ص فرمود : اگر فرزندت به علی ع محبت داردولدحلال است واگر بغض به علی داردازحرام است _ شیعه از زمانی درست شد که 3 نفربودند ، سلمان _ ابوذر _ ومقداد _ آنوقت درحالی که جسم مطهررسولخدا ص برزمین مانده بود عمر وابی بکرهفت نفر ، فقط هفت نفر را خرکردند وقضیه ی ابی بکر را راه انداختند_رسول الله ص بإذن الله ، درروز غدیر قضیه ی جانشینی را حل کرده بودند آنهم درحضورصدوبیست هزارنفر ، صدوبیست هزار حاجی !طوری عمر وابی بکر جوراآلوده کرده بودند که حتی عمار گول خورد ! تاچند ماه ، بعد روز ی سلمان ع به دیدن عماررفت وبدوگفت آیارسول الله ص نفرمود بعدازمن70فرقه خواهید شد ؟ من سئوال کردم آقا پس ماچه کنیم ، حضرت فرمودند : » هرگروهی که علی درمیان آنهابود حق است وباقی فرقه ها تماما ناحق ! عمارفرمود به خداقسم الان مرابیدارکردی،وآمد کنارعلی ع وتاآخرعمر درکنارعلی ع بود تاشهادتش_ رسولخدا ص دربستر بیماری بودند . فرمودندبرایم قلم وکاغذبیاورید تابرایتان بنویسم بعدازمن چه بکنید ، عمر گفت : إن الرجل لیهجر ( مرد هذیان ! ! می گوید ) هذیان گویی ؟ آن هم به کسی که إن هوإالاوحی یوحی است ( تمام کارهایش با وحی است ) چنین کسی وهذیان ؟؟؟! ! ! :پس معلوم میشود عمر تمام نقشه هایش راازپیش ریخته بود ، فکر همه جاراکرده بود … حفظ وحدت شیعه وسنی یعنی برادری باشد اما تهمت هایی که زده میشود باید جواب داده شود ، کسانی که از شیعه وسنی درپی حق وحقیقت اند ، کتاب » شبهای پیشاور » أثر سلطان الواعظین شیرازی رابخوانند _ کتاب » آنگاه هدایت شدم » ( نوشته نمحمد تیجانی تونسی)را بخوانید _ مطالعه کنید نه اینکه حرف هایی بزنید که آگاهان خنده شان بگیرد ، ندانندبخندند یابه حال نادانی شماها گریه کنند . مادرعین حال که یک قبله داریم یک کتاب داریم یک پیغمبرداریم یک خدارامی پرستیم ، اما در باره ی مظلومیت وخانه نشینی علی ع دل پرخونی داریم که هیچوقت از آه نمی افتیم مگر مهدی عج ظهور کند . سنی ها یک جعلیاتی دارند : » الحمدلله الذی فضل الجاهل علی العالم!!!!!!!!!!!!!!!!! سپاس خدایی که جاهل رابرعالم برتری داد( وغلبه عمربرعلی رابه خدانسبت می دهند ! درصورتی که عمر بود که علی راخانه نشین کرد _ عمر بود که درخانه ی علی راآتش زد _ عمر بود که دستوردادعمامه به گردن علی ع انداختند واوراکشان کشان به مسجدبردندتابه زورباابی بکربیعت کند ! ! آیا عمر نبود که می آمد وشراب راجلوی سنی هامیگذاشت ومیگفت این چیست ؟ میگفتند شراب ، درآن آب می ریخت ومی گفت حالاچیست ؟ عرب های خر می گفتند حالادیگرنمی دانیم! وعمر هم آنرابالامی زد ومیخورد ! سنی هابخاطراین کارعمر میگوینداگر رقیق کنی وبخوری عیبی ندارد _ آیا عمر ابنه ای نبود ؟ مگر نه اینکه ابن اثیر که مورخ خودتان است ، سنی است مینویسد : » لشیخنا عمر داء ودوائه ماءالرجال ( عمر مریضی ای داشت که درمانش آب مردان بود ) به صراحت ابنه ای بودن عمرراجاااااااااارررررر می زند ، آنوقت شما یک ابنه ای راجانشین پیغمبر می دانید ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! سپاس خدایی که ابنه ای راحکومت داد وعالم راخانه نشین کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ابنه ای باید می رفت خودش رادرمان می کرد نه اینکه خیزبردارد برای ریاست ! وای بر کسی که بگوید حجت خدا خانه نشین باشد آنوقت یک شخص عادی که خودمحتاج دستگیریست جانشین رسولخداباشد ! آیا وقتی یک طبیب ازدنیارفت میتوانی یک شاگردآشپز مثل عمر راویایک تلکه بگیر مثل ابی بکر را ، بیاوری بگویی این جانشین آن طبیب است ؟ رسولخدا طبیب جهان بود وجانشین طبیب تالی تلو طبیب است مگررسولخدانفرمودعلی نفسی ( علی نفس من است ، علی خود من است ) آنوقت توبیایی خودرسول الله ص راخانه نشین کنی وابی بکرراجانشین اعلام کنی ؟؟؟؟؟ مگر عمر شاگردآشپزنبود ، مگر ابی بکر مکان برای قماربازهافراهم نمیکرد ویک پولی ازهردوطرف میگرفت ، این دوشخص جانشینان پیغمبراند ؟ یا عثمان که تمام بیت المال را به هرکه دلش میخواست بخشید وبیت المال راغارت کرد ! ! ! بعد که حکومت ظاهررابه علی ع سپردند ( آنهم ازجبرروزگاربود وگرنه همان راهم نمی سپردند ) علی ع فرمود : » هرآنچه ازبیت المال برده ایدرابرگردانید که والله آنراازشماهاخواهم گرفت حتی اگر مهریه زنانتان کرده باشید !! وبیت المال رابه مساوی تقسیم کرد آنچنان که حقوق علی ع بایک پیرمردبادیه نشین وروستایی یکی وبرابربود : » اینست جانشین محمد ص _ شمانمیتوانید به جانشین تراشی روی بیاورید ! _ چندددفعه ازدین های دیگر آمدندازعمروابی بکرسئوال ها می پرسیدندواینان نمیتوانستندجواب بدهندوسئوال کنندگان سراغ علی ع می آمدندوآنوقت که جواب خودرامی گرفتندباتعجب می گفتند پس چه برسردین شماآمده که توکه همه چیزرامیدانی خانه نشینی اماآنان که هیچ نمیدانند میگویند ماجانشین پیغمبراسلام هستیم ، جوانان؟ عزیزان ؟ مطالعه کنید که فرصت انسان کوتاه است ، عمر می گذرد ، باطناب تعصب ، تندروی ، وکج فهمی های دیگران به چاه نروید ، درعربستان فتواداده اندخواندن کتاب » شب های پیشاور » حرام است ! چرا؟چون هرکس خواندشیعه شد . چون ده نفرملای سنی با یک ملای شیعه بحث می کنند ، آنهم درطول ده شب ودرپایان شش نفرازآن ملاهای سنی باطایفه هایشان درپایان کارآمدندوشیعه شدند،اینها از روشن شدن حق وحقیقت درهراسند . اما درعین حال که درپی حق وحقیقت هستید راه رابردشمنان قرآن ببندید که تفرقه وجنگ ودشمنی بین تان نیندازند ، که شما یک کتاب دارید ویک قبله و… البته مباحثه در عین نقل تاریخ همانگونه که بوده ، بدون کم وزیاد ودرعین ادب ، مباحثه است وباعث بیداری برای اهل انصاف وهرآن کس که درپی یافتن حق وحقیقت است


بیان دیدگاه